شمانیوز
شما نیوز

موسسه اعتباری ملل هزار میلیارد تومانی می شود

موسسه اعتباری ملل یکی از نمادهای پر بیننده روز های گذشته بازار سرمایه بود که با صف خرید قابل توجهی روبرو شد و بیش از 41 میلیون سهم در این نماد دست به دست شد و نهایتا با صف خرید روز را به پایان برد. این سهم امروز هم صف خرید سنگینی دارد.

موسسه اعتباری ملل هزار میلیارد تومانی می شود

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه خبری تجارت آنلاین، محمدرضا مروجی قائم مقام و عضو موظف هیات مدیره موسسه اعتباری ملل درباره آخرین وضعیت عملکردی سال مالی جاری گفت: خوشبختانه رشد خوبی از جهت جذب منابع داشتیم و از آنچه که پیش بینی می کردیم نیز فراتر رفتیم. وضعیت عملکردی ما امسال نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است و در تلاشیم تا اقدام به واگذاری دارایی ها کنیم و در شش ماهه سال جاری در مقایسه با شش ماهه سال قبل رشد 215 درصدی داشتیم.

 

مروجی گفت: در حوزه وصول مطالبات نیز ورود کردیم و خوشبختانه به نتایج مثبتی رسیدیم و انتظار داریم بخشی از مطالبات مشکوک الوصول تعیین تکلیف شود.

 

وی افزود: در راستای واگذاری سرمایه گذاری ها همانطور که در مجمع اخیر موسسه اعلام شد پیش فروش پروژه کرمان در دستور کار قرار دارد. دو پروژه در مشهد در حال مذاکره برای فروش داریم و املاکی هم در تهران برای واگذاری، مراحل مذاکره را طی می کنند که به محض وصول نتیجه و قطعی شدن مذاکرات اقدام به افشای اطلاعات خواهیم کرد.

 

مروجی به افزایش سرمایه نیز اشاره داشت و گفت: فعلا مصوبه ای برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها نداریم و همانطور که اعلام کردیم در حدود 400 میلیون تومان افزایش سرمایه از محل سود انباشته و آورده نقدی در دستور کار است که به محض تعیین حسابرس و اظهار نظر حسابرس مراحل قانونی این مورد، عملیاتی خواهد شد و موسسه اعتباری ملل هزار میلیارد تومانی خواهد شد.

 

مروجی در پاسخ به این سئوال که اخباری درباره اظهار نظر قاضی در خصوص بدهی های پدیده به موسسه اعتباری ملل مبنی بر تهاتر مطالبات موسسه با سهام پدیده در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است و مطرح شده است گفت: طبیعتا هنوز به صورت رسمی به نتیجه نرسیدیم و به محض وصول نتیجه و قابل اتکا شدن موضوع و مشخص شدن ابعاد سود و زیانی این موضوع و تعیین تکلیف نهایی مطالبات از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی لازم عملیاتی خواهد شد. همانطور که در مجمع هم اعلام کردیم در تلاشیم تا مطالبات را با سرعت بیشتری وصول کنیم تا حقوق صاحبان سهام حفظ شود.

 

وی درباره نوسانات قیمت سهم هم گفت: کلیت بازار و گروه بانکی روند مثبتی را در چند وقت اخیر تجربه می کند. طبیعتا با توجه به وضعیت عملکردی ما، میزان دارایی ها و سپرده های جذب شده و شرایط کلی، سرمایه گذاران اقدام به سرمایه گذاری و خرید سهام ما کرده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied