شمانیوز
شما نیوز

نشست مجازی مدیرعامل صندوق با روسای مناطق در خصوص برنامه های سالروز ورود آزادگان به کشور برگزار شد

نشست مجازی دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با روسای مناطق در خصوص برنامه های سالروز ورود آزادگان به کشور برگزار شد.

نشست مجازی مدیرعامل صندوق با روسای مناطق در خصوص برنامه های سالروز ورود آزادگان به کشور برگزار شد

به گزارش شما نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، صبح امروز نشست مجازی مدیرعامل صندوق با روسای مناطق در خصوص برنامه های پیش بینی شده گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور بصورت آنلاین برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مجازی، دکتر اسلام کریمی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به کشور، مقام این عزیزان را گرامیداشت.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در ادامه گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته توسط مدیریت فرهنگی و در راستای ارج نهادن به ایثار و از خودگذشتگی آزادگان سرافراز میهن، تصمیم گرفته شد صندوق برنامه هایی را برای تجلیل از این عزیزان در سالروز ورود آزادگان به کشور تدارک ببیند.

دکتر اسلام کریمی افزود: روسای محترم در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و بر اساس شاخص های تعیین شده، مراسمی را جهت تجلیل از تعدادی آزاده عضو صندوق قرض الحسنه شاهد در تمامی استان ها تدارک دیده و با تجلیل از این عزیزان مقام آنها را گرامی بدارند.

در ادامه جلسه مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد از طریق روسای مناطق پیگیر موضوعات جاری مجموعه شد و روسای منطق نیز هر کدام موارد مربوط به استان خود را مطرح کردند تا در خصوص آنها تصمیم گیری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied