شمانیوز
شما نیوز

معرفی بزرگان بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، اسامی بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار را در پایان آذر سال ۹۸ معرفی کرد.

معرفی بزرگان بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سمات، تولیدی فولاد سپید فراب کویر  با 333 هزار و 63 سهامدار درپایان آذر 97 در صدر بزرگترین شرکت بورسی از نظر تعداد سهامدار ایستاد و سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با 239هزار و 533 سهامدارو ایران خودرو  با 145 هزار و 35 سهامدار در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

همچنین شرکت های سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها، توسعه معادن روی ایران، بانک تجارت، سایپا، غلتک سازان سپاهان، سرمایه گذاری صنعت نفتف پتروشیمی نوری در مکان های سوم تا دهم بزرگترین شرکت های بورسی از نظر تعداد سهامدار هستند.

بر اساس این گزارش، سرمایه گذاری آوا نوین با 722 هزار و 355 سهامدار در صدر بزرگترین شرکت های فرابورسی از نظر تعداد سهامدار قرار دارد و موسسه اعتباری کوثر مرکزی با 452 هزار و 694 سهامدار و توزیع دارو پخش با 340 هزار و 922 سهامدار در رده های بعدی قرار گرفتند.

توسعه مولد نیروگاهی جهرک، بانک دی، جنرال مکانیک،بانک مهر اقتصاد، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، بیمه حکمت صبا نیز در مکان های سوم تا دهم فهرست برترین شرکت های فرابورسی از لحاظ تعداد سهامدار ایستادند.

لازم به ذکر است، این تعداد سهامدار بورسی و فرابورسی بدون در نظر گرفتن سهام وثیقه گروهی (کارکنان) در این گزارش لحاظ شده است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied