شمانیوز
شما نیوز

بیمه تعاون/

برنامه ریزی بیمه تعاون برای نزدیک شدن به پرتفوی دو هزار میلیارد تومانی

سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تعاون تاکید کرد که این شرکت در قالب یک ترکیب پرتفوی متوازن با نسبت خسارت مطلوب، توانسته است برای نخستین بار از مرز یک هزار میلیارد تومان حق بیمه تولیدی عبور کند، اما بر اساس برنامه ریزی انجام شده، حق بیمه تولیدی آن در سال آینده نیز با رشد۹۰ درصدی به رقم دو هزار میلیارد تومان تزدیک خواهد شد.

برنامه ریزی بیمه تعاون برای نزدیک شدن به پرتفوی دو هزار میلیارد تومانی

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، محمد باباکردی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان با بیان این که بیمه تعاون بر اساس استراتژی تدوین شده، سهم یک درصدی از کل پرتفوی صنعت بیمه را تصاحب کرده است، اظهار کرد: این ترکیب در هر کدام از رشته ها نیز رعایت شده، به طوری که شرکت در هر رشته بیمه ای نیز سهم یک درصدی از کل پرتفوی مربوطه در صنعت بیمه را داراست.

او دستیابی به نسبت خسارت ۵۱ درصدی در شرکت را بسیار مطلوب توصیف و خاطرنشان کرد: کنترل های داخلی و نظارت مستمر بر پرتفوی جذب شده، به حدی دقیق بوده که در رشته های عموما زیان ده صنعت مانند بیمه اتومبیل و درمان، بیمه تعاون توانسته است به سود دست یابد.

وی یکی دیگر از دلایل رشد قابل توجه پرتفوی شرکت بیمه تعاون را هدف گذاری برای جلب رضایت حداکثری مشتریان دانست و با بیان این که بسیاری از مشتریان کنونی شرکت از طریق مشتریان پیشین با خدمات ما آشنا و جذب شده اند، اظهار کرد: سرعت، دقت و کیفیت بالای خدمات بیمه تعاون در زمان صدور بیمه نامه، رسیدگی به پرونده و پرداخت خسارت، باعث شده است که روند حق بیمه تولیدی به ویژه در حوزه خرده فروشی به میزان چشمگیری رشد داشته باشد.

سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تعاون ادامه داد: در حالی که متوسط رشد پرتفوی صنعت بیمه ۳۸ درصد بود، شرکت بیمه تعاون رشد ۶۱ درصدی حق بیمه در کنار افزایش حدود ۴۰ درصدی تعداد بیمه نامه ها را در این بخش تجربه کرد و با ادامه همین روند، سهم بازار شرکت در سال آینده باز هم افزایش خواهد یافت.

به گفته او، پرتفوی کنونی شرکت ناشی از فروش گام به گام و جذب منابع خرد است، نه جهشی ناگهانی که نگرانی از دست رفتن آن به صورت مقطعی وجود داشته باشد.

باباکردی همچنین به همکاری قابل توجه این شرکت با استارت آپ ها اشاره کرد و با بیان این که اکنون حدود ۹ درصد پرتفوی شرکت از این طریق جذب می شود، گفت: همکاری با کانال های نوین فروش، ناگزیر است و شرکت بیمه تعاون نیز در این زمینه برنامه های جدیدی در دستور کار دارد.

سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تعاون ورود شرکت به باشگاه هزار میلیاردی ها را نتیجه یک برنامه ریزی مدون و بهبود مستمر طی چهار سال اخیر دانست و گفت: مدیریت دقیق، اعتقاد به کار تیمی و هدف گذاری صحیح، بیمه تعاون را اکنون به یک شرکت متفاوت از گذشته تبدیل کرده است که با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر به ارائه خدمات ادامه خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied