شمانیوز
شما نیوز

بد اخلاقی ها را از صنعت بیمه دور کنیم

اخیراً در همایش روز ملی بیمه (پاسارگاد) در سبزوار یک کلیپ ۱۵ ثانیه ای حاکی از رقص یک بازاریاب بیمه در مراسم تقدیر از نمایندگان برتر در شهر سبزوار پخش گردید. بیمه پاسارگاد لازم می‌داند به منظور تنویر افکار عمومی مطلب زیر را به اطلاع همکاران صنعت بیمه و عموم مردم شریف برساند؛

بد اخلاقی ها را از صنعت بیمه دور کنیم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، اخیراً در همایش روز ملی بیمه (پاسارگاد) در سبزوار یک کلیپ ۱۵ ثانیه ای حاکی از رقص یک بازاریاب بیمه در مراسم تقدیر از نمایندگان برتر در شهر سبزوار پخش گردید. بیمه پاسارگاد لازم می‌داند به منظور تنویر افکار عمومی مطلب زیر را به اطلاع همکاران صنعت بیمه و عموم مردم شریف برساند؛

 

صنعت بیمه هر ساله به مناسبت ۱۳ آذرماه که در تقویم رسمی ، روز بیمه نام گذاری شده است جشن می گیرد. همکـاران و نمایندگان همه شرکت های بیمه از جمله بیمه پاسارگاد نیز این روز را به رسم هر سـاله گـرامی می دارند. به همین مناسبت مراسمی در شهر سبزوار با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی و صحبت های مدیران محلی آغاز شده و با تبیین رسالت بزرگ و اهداف شرکت بیمه پاسارگاد در ارتقای فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ آن در کشور ، به ارائه خدمات خالصانه و صادقانه تأکید نمودند. در این مراسم که به منظور همبستگی و ایجاد وحدت و افزایش روحیه در نمایندگان و سازمان فروش شعبه ایجاد شده بود  توانمندی ها و افتخارات بیمه پاسارگاد معرفی و مطالبی با عنوان “یادآوری بهتر از یادگیری” و دلایل موفقیت نمایندگان برتر شعبه بیان شد.

در ادامه با هدف ارتقای روحیه همفکری و همبستگی کارکنان در میان سازمان فروش ارزنده بیمه پاسارگاد  “چگونه از خوب به عالی تبدیل شدن” آموزش داده شد . اما یک اتفاق دور از اخلاق که دور از شأن صنعت بیمه و بیمه پاسارگاد است رقم خورد و متأسفانه دست به دست در فضای مجازی پیچید.

در اسرع وقت این امر مورد رسیدگی واقع و اقدام قانونی علیه منتشر کننده آن صورت پذیرفت و همچنین به منظور پیشگیری از تکرار اینگونه موارد در آینده اقدامات زیر معمول گردید:

– قطع همکاری با بازاریاب خاطی

– تذکر کتبی به نماینده بازاریاب مذکور و ارجاع موضوع به هیأت تخلفات نمایندگان

– توبیخ کتبی رئیس شعبه به دلیل سهل انگاری در مراقبت های لازم

– تذکر به مدیر منطقه جهت انجام مراقبت های ویژه در اینگونه موارد

در خاتمه از اینکه اتفاق مذکور موجبات آزردگی خاطر مردم شهید پرور کشورمان را فراهم آورده صمیمانه عذرخواهی

می کنیم.

                                                                           روابط عمومی

                                                                                               شرکت سهامی بیمه پاسارگاد

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied