شمانیوز
شما نیوز

بیمه سینا/

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت سال‌روز تأسیس بیمه سینا

دکتر رضا جعفری، مدیرعامل بیمه سینا با صدور پیامی فرا رسیدن هجدهمین سال‌روز تأسیس بیمه سینا را به کارکنان و شبکه فروش این شرکت تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت سال‌روز تأسیس بیمه سینا

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، متن این پیام به شرح زیر است:
بیست‌وهشتم آبان‌ماه‌، یادآور روزی است که بیمه سینا پا به عرصه وجود گذاشت تا نویدبخش توسعه و گسترش بیمه در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور عزیزمان باشد. مروری بر گذشته و سابقه این شرکت نشان می‌دهد که بیمه سینا به رغم فراز و فرودهایی که پشت‌سر گذاشته، در منظر مشتریان و بیمه‌گذاران به عنوان یک شرکت بیمه توانگر و پیشرو مطرح است و ابراز رضایت مشتریان بزرگ و کوچک ما در اقصی نقاط کشور به ما امید بیشتری برای حرکت پرقدرت و مستحکم در این مسیر می‌دهد.
بیمه سینا در دوران جدید فعالیت خود با اتخاذ رویکرد برنامه‌محوری توانست در بسیاری از شاخص‌های مالی و بیمه‌گری به رکوردهای تازه‌ای دست یابد و این مهم میسر نشد مگر با همت و تلاش همکاران شریف و زحمتکشم در ستاد، شعب سراسر کشور و نمایندگان و کارگزاران فعال که جا دارد در این مجال بابت تمامی زحمات صادقانه و تلاش‌های بی‌وقفه از آنها قدردانی صمیمانه داشته باشم.
اینجانب از طرف خود و به نمایندگی از اعضای محترم هیأت مدیره، فرارسیدن هجدهمین سال‌روز تأسیس بیمه سینا را به تمامی همکاران ارزشمند، شبکه فروش پرتلاش، سهامداران ارجمند و ذی‌نفعان و بیمه‌گذاران گرامی، تبریک گفته و امیدوارم با عنایت خداوند متعال و به پشتوانه اعتماد و همراهی سهامداران و مشتریان ارجمند و همت و تلاش مضاعف همکاران و شبکه فروش که مهم‌ترین سرمایه‌ شرکت هستند، بتوانیم بیش از پیش در مسیرخدمت به مردم و تحقق اهداف گام برداریم.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied