شمانیوز
شما نیوز

بیمه البرز/

گردهمایی مدیران و روسای شعب بیمه البرز برگزار شد

گردهمایی مدیران و روسای شعب بیمه البرز با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و روسای شعب این شرکت در روزهای 26 و 27 آبان ماه برگزار شد.

گردهمایی مدیران و روسای شعب بیمه البرز برگزار شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، محسن پورکیانی مدیرعامل این شرکت در گردهمایی مدیران و روسای شعب با تاکید بر لزوم تحول دیجیتال در شرکت های بیمه، اعلام کرد: شرکت های بیمه باید خود را با تغییرات قرن حاضر که در بستر تحول دیجیتال صورت گرفته است همگام سازند. در همین راستا هم اکنون بیش از 90 درصد فعالیت های بیمه البرز در بستر دیجیتال انجام می شود.

وی ادامه داد: کسب علم روز و باورمندی به تغییرات و تحولات در بستر دیجیتال و تربیت نیروی انسانی متخصص و آشنا با علوم جدید  دو محور اصلی همگام سازی بنگاه های تجاری از جمله شرکت های بیمه با تحول دیجیتال است.

وی افزود: بیمه البرز در سال گذشته چهار هزار و 300 میلیارد تومان تولید حق بیمه داشت که نسبت به سال ماقبل آن، 43 درصد رشد داشت.

به گفته پورکیانی، بیمه البرز در هفت ماه سال جاری نیز بیش از 86 درصد در تولید حق بیمه رشد داشته این در حالی است که رشد صنعت بیمه نزدیک به 40 درصد است.

وی اظهار داشت: بیمه گری با مشاغل دیگر بسیار متفاوت است چون کالای بیمه ملموس نیست و فقط در هنگام پرداخت خسارت کیفیت خدمات بیمه مشخص می شود. شرکت بیمه البرز همیشه تلاش کرده در کوتاه ترین زمان ممکن خسارت بیمه گزاران خسارت دیده خود را جبران کند به همین دلیل بیمه گزاران از خدمات دهی بیمه البرز رضایت کامل دارند و اکثر بیمه نامه های شرکت بیمه البرز تمدید می شود.

به گفته پورکیانی شرکت بیمه البرز در راستای مشتری مداری و رعایت حقوق آنان، مرکز ارتباط مردمی 1574 را راه اندازی کرده که آماده پاسخگویی به تمام هموطنان است.

نایب رییس هیات مدیره همچنین بر لزوم توسعه فروش بیمه های زندگی تاکید کرد و گفت: یکی از راههای توسعه فرهنگ بیمه و افزایش پورتفوی شرکت های بیمه، فروش بیمه های زندگی است چون هم آینده بیمه گزاران را تامین می کند هم منابع مالی خوبی را به سمت شرکت های بیمه سوق می دهد و هم اقتصاد شبکه فروش را رونق می دهد.

در این گردهمایی از روسای شعب بوشهر ، بندر امام خمینی ، زاهدان ، یاسوج و بندر انزلی که بیشترین فروش بیمه های زندگی در سال 1399 را داشتند ، قدردانی گردید .   

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied