شمانیوز
شما نیوز

زمان ازدواج مجری معروف عصر جدید فاش شد + تاریخ دقیق

جزئیات ازدواج احسان علیخانی در سری دوم عصر جدید فاش شد .

زمان ازدواج مجری معروف عصر جدید فاش شد + تاریخ دقیق

در اولین قسمت از سری دوم مسابقه استعداد یابی عصر جدید با اجرای احسان علیخانی تاریخ و زمان مراسم ازدواج احسان علیخانی لو رفت . احسان علیخانی برای چندمین بار در عصر جدید از ازدواج خودش گفت

ویدیوی جالب از زمان و تاریخ مراسم ازدواج  احسان علیخانی که در عصر جدید مطرح شد را در زیر می بینید : 

 

 

جنجال دستمزد احسان علیخانی در فصل دوم عصر جدید

جنجال دستمزد احسان علیخانی در فصل دوم عصر جدید + عکس

 

احسان علیخانی که با برنامه پر مخاطب عصر جدید این روز ها خبر ساز شده است از دستمزد خود در تلوزیون پرده برداشت .

شایعات زیادی درباره دستمزد  احسان علیخانی در فصل دوم عصر جدید در فضای مجازی ایجاد شده که این شایعات صحت ندارند و هیچکدام از سوی   احسان علیخانی  تایید نشده اند .   احسان علیخانی  که در سالهای گذشته و در ماه رمضان برنامه ماه عسل را اجرا میکرد در باره دستمزدش در برنامه ماه عسل اینچنین گفت: احسان علیخانی   پرده از مبلغ دقیق دستمزد خود برداشت. 

 

unnamed

 
احسان علیخانی  در پاسخ به مهمانان خود که چند جانباز جنگ تحمیلی بودند اعلام کرد که به دلیل موج سنگینی که در شبکه های اجتماعی در خصوص این برنامه و   احسان علیخانی  راه افتاده قصد پاسخ و توضیح در این خصوص را نداشته اما به دلیل خواست میهمانان برنامه توضیحاتی ارائه کرد.
 
مجری ماه عسل اعلام کرد که دستمزد وی برای کل ماه رمضان و برنامه ماه عسل مبلغ ٤٥ میلیون تومان است که این مبلغ برای یک سال تلاشش برای آماده سازی و تهیه سوژه و بررسی و فیلمبرداری برای ماراتن یک ماهه رمضان است و اعضای تهیه برنامه در طول یکسال درگیر پیش تولید و ساخت این مجموعه هستند.
وی گفت که حتی هزینه لباس و کت شلوارهای برنامه نیز از هزینه شخصی است.
 
احسان علیخانی  با انتقار تلویحی از موج گسترده شایعات و موج سواری برخی در خصوص دستمزد و درآمد حامیان مالی برنامه گفت: درآمد ناشی از حامیان مالی برنامه و آگهی ها مستقیم به خزانه دولت و حساب صدا و سیما واریز می شود و ماه عسل هیچ عایدی از این محل ندارد.

احسان علیخانی مجری پرطرفدار  پستی با مضمونی تلخ و عاشقانه برگرفته از مطالب یک کتاب گذاشت, و با واکنش شدید کاربران مواجه شد که در نهایت مجبور شد توضیحاتی درباره آن بدهد. 

 

احسان علیخانی نوشت:

بهت گفتم :اگر تو دروغ باشی ، تموم میشم... ناامیدم کنی ، میمیرم... هم دروغ بودی هم ناامیدم کردی ، تموم شدم اما نَمُردَم ،،، گریه کردم ، زار زدم ، قرص خوردم ، مریض شدم ، کَمَرَم شکست اما نَمُردَم ،،،اون بالایی صِدام کرد، گفت:بلند شو ، من هستم ، هر چی بشه من هستم ، نترس ، بلند شو ... بلند شدم ، سخت بود اما بلند شدم ، با چشمهای تار، با دستِ لرزان، با سر گیجه های مداوم ، با پاهای خسته، با خندهای مصنوعی به مردم، با کتُ و شلوارِ زورکی به تَنَم... گذشت ، ٩٠ روز گذشت و من با زخمی که زدی با دردی که دادی رفیق شدم حتی دوستشون دارم چون از تو دارم رفیق... پیرم کردی اما بزرگ شدم ، انقدر که دیگر هیچ خبری شوکه ام نمیکند ... من تو را بخشیدم اما فراموش نمیکنم چه کردی با من ، بخشیدم ، چون نمیخواهم شبیه تو سنگدل باشم ، من بخشیدم اما حسابِ تو و آن بالایی باقیست ...دروغ ، حیله و نیرنگهایت من را فریب داد اما نقشه تو برای اون بالایی چیست؟! تمام عمر جا خالی دادی ، مواظب لحظه ای باش که بی هوا می آید...همه میمیریم و چیزی برای بُردن نداریم اما من حداقل زخم و دردی که تو به من هدیه دادی را با خود میبرم برای اون بالایی، شاید دیوانگیهایم را ببخشد ، تو که طبیب نبودی شاید اون بالایی طبیب زخم من شد ، که حتما میشود... راستی این روزها امید و زندگی کدام بیچاره ای هستی؟ بهش رحم کن و نقابَت را زودتر بردار ، اجازه بده زودتر با دردَش آشنا شود،، این روزها از آدمهای بدون درد بیزارم ، چون بدون درد زندگی از معنا خالیست ، جهان از شعر خالیست ، تنهایی از دعا خالیست ، آدمِ برای حرف زدن با اون بالایی خالیست ، و من بدون درد از خودم خالی میشوم ، درد به درد میخورد رفیق ، کاش با دردهایت رفیق میشدی که به آدمها زخم نزنی ، ای کاش ، اما افسوس که دردهایت را پشتِ هزار دروغ رنگی پنهان میکنی ...حداقل مواظب هدیه کریسمَسی که بهت دادم باش ، بابانوئل در گوی ِ شیشه ای با موسیقی ِ قبلِ خواب، هر بار که میبینیش به این فکر کن که چقدر دنیایِ کوچکی داری ، انقدر که همیشه باید با دروغ از مردم عشق و احترام دزدی کنی... بی خیال رفیق ،، ممنونم به خاطر آشتی دادنم با اون بالایی... با احترام :(رَوی ، وکیل دادگستری )

 

  •  

احسان علیخانی

 

پست عاشقانه احسان علیخانی

توضیح:دوستان این صرفا یک متنِ و مربوط به یک نویسنده اسپانیایی و من از لحن و ادبیاتش خوشم اومد ، همین ، جان ماماناتون ،لطفا داستان و افسانه نسازید و به من ربطش ندید ،که من بتونم بدون دغدغه هر از گاهی متن یا شعر بزارم.

 

واکنش احسان علیخانی به دروغ سیزده درباره زندگی اش

احسان علیخانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:سلام رفقای عزیز، امیدوارم خوش گذشته باشه تعطیلات بهتون و با کلی انگیزه بریم برای ثبت یک سال درخشان بعضی مواقع یک شوخی ساده، کلی شایعه و حرف درست میکنه در ارتباط تلفنی با برنامه سین سیما، علی زاهدی خواست با من شوخی کنه و دروغ سیزده بگه، که کلی حاشیه و حدیث درست کرد برای من....

 

 احسان علیخانی

 

 

 

پاسخ احسان علیخانی به شایعه سازی درباره زندگی اش

من اهل توضیح در مورد زندگیم نیستم اما چون این شوخی در رسانه مطرح شده و حتی بعضی از دوستان و اقوام هم شک کردند، توضیح میدم که :شوخی این دوست عزیز با بنده، فقط و فقط یک شوخی و دروغ سیزده بود و زندگی بنده هیچ فرقی با قبل نکرده.....

امیدوارم امسال بهترین سال عمر شما باشه، مخلصیم

 

احسان علیخانی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • زهرا

    عالی بود