شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز جمعه 18 بهمن

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز جمعه 18 بهمن

تعداد تلفات ویروس کرونا به ۶۳۶ نفر رسید

تعداد مبتلایان به این ویروس نیز اکنون به بیش از ۳۱ هزار نفر افزایش یافته است.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

الویری: گله ما به معنی قهر با صندوق رأی نیست
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی می‌توانیم بهترین افراد را راهی مجلس کنیم، اما این بدین معنی نیست که گلایه‌های خودمان را نادیده بگیریم.مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان‌ها در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای اصلاحات و حل شدن مشکلات کشور راهی جز حضور در پای صندوق‌های رأی وجود ندارد و باید سعی کنیم که انتخابات دوم اسفند پرشور برگزار شود.او ادامه داد: با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی می‌توانیم بهترین افراد را راهی مجلس کنیم، اما این بدین معنی نیست که گلایه‌های خودمان را نادیده بگیریم.رئیس شورای عالی استان‌ها افزود: گله ما به معنی قهر با صندوق رأی نیست.

divider1

تقدیر رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از روسای شعبه برتر شبکه بانکی کشور

دهمین دوره گردهمایی وتجلیل از روسای موفق شعب بانکهای کشور به همت موسسه آموزش عالی بانکداری ایران امروز پنجشنبه مورخ 17 بهمن ماه 1398 در سالن اجتماعات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

مجید انصاری انصراف می‌دهد؟

داریوش قنبری در خصوص این شائبه که ممکن است مجید انصاری از انتخابات انصراف دهد، گفت: «من این مسئله را از زبان خود آقای انصاری نشنیده‌ام و این موضوع صرفا در حدگمانه‌زنی است. خود ایشان باید خصوص سیاست انتخاباتی‌اش اظهارنظر کند».

divider1

واکنش مهران مدیری به سهمیه بندی شدن طلاق و ویروس کرونا + فیلم

مهران مدیری امشب در برنامه دورهمی پیرامون چند موضوع صحبت کرد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

کنایه مطهری به شورای نگهبان
 
علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس، تاکید کرد که نباید خودمان را در جایگاه خدا قرار دهیم و نیات و افعال مردم را بررسی کنیم و در ادامه گفت: نباید با سخت‌گیری‌های بیجا مانع حضور مردم در انتخابات شویم. باید اجازه دهیم مردم خودشان تصمیم بگیرند و نگران فریب خودن آن‌ها هم نباشیم.علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس، در گفتگو با اعتمادآنلاین، نگاه بازتر شورای نگهبان به مساله تایید صلاحیت نامزد‌های انتخاباتی مجلس را ضروری خواند و گفت: نباید با سخت‌گیری‌های بیجا مانع حضور مردم در انتخابات شویم.

divider1

تیپ ساده فرزندان مهران مدیری سوژه شد! + تصاویر

تصویر شهرزاد و فرهاد، فرزندان مهران مدیری در مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی فرهاد مدیری بازخوردهای زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

خباز از تهران می‌رود؟
 
اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره احتمال تغییر حوزه انتخابیه محمدرضا خبار از تهران به کاشمر گفت: دقیقا اطلاع ندارم، اما آقای خباز قاعدتا باید تغییر حوزه بدهد چرا که طبق مصوبه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان امکان لیست دهی در تهران وجود ندارد.

divider1

خبر خوش برای خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از بهمن ماه برای خانواده‌هایی که دارای فرزندان ۳ قلو، ۴ قلو و یا بیشتر هستند مستمری واریز می‌شود.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

توصیه‌های انصاری به روحانی برای حل مشکلات کشور

عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه در فضای موجود آقای روحانی باید با شجاعت و ذکاوت بیشتری مشکلات و موانعی که بر سر راه دارد را با مردم در میان بگذارد و با اقتدار و جدیت بیشتری کار‌ها را دنبال کند، گفت: باید در فضا‌هایی که به وجود می‌آید و در جریان جابه‌جایی‌ها که بسیار هم ناچیز است، تلاش شود تا نیرو‌های وفادار به دولت را استفاده کنند، شاید بخش ناچیزی از مشکلات را بتوان به این نحو حل کرد.غلامرضا انصاری، عضو سابق شورای شهر تهران در گفتگو با پارسینه درباره راهکار دولت در شرایط فعلی برای پیشبرد اهداف کشور گفت: دولت هم به اصلاحات راهبردی و سیاستگذاری و هم به نیرو‌های تازه نفس و مصمم نیاز دارد.او با تاکید بر این موضوع که در حال حاضر بخش قابل توجهی از تصمیمات خارج از دولت اتخاذ می‌شود، عنوان کرد: آقای روحانی هم در دولت دوم جسارت و اقتدار دولت اول را اعمال نکرد.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه با اشاره به اجرای قانون بازنشستگی بیان کرد: در دولت اول تعدادی مسئولان کارآمد داشتیم، اما متاسفانه اجرای قانون بازنشستگی بر اساس فشار مخالفان دولت موجب شد تا بخش قابل توجهی از مدیران میانی در رده معاون وزیر، استانداران و مسئولان استان‌ها از دولت خود به خود حذف شوند و جایگزین آن‌ها نیرو‌های غیرکارآمد و منفعل بودند.

divider1

توییت وزیر بهداشت درباره شناسایی کرونا در ایران

وزیر بهداشت اعلام کرد که تاکنون هیچ مورد مثبتی از کرونا در کشور شناسایی نشده است.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

اصلاح‌طلبان در شُرف وحدت، اصولگرایان در مسیر تفرقه
 
همزمان با انتشار اخباری مبنی بر ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب برای ارائه لیست واحد، زمزمه‌هایی از تفرقه در بین اصولگرایان به گوش می‌رسد.به دنبال خروج جبهه پایداری و پافشاری این حزب برای ارائه لیست جداگانه از سایر گروه‌ها و احزاب نیرو‌های جبهه انقلاب، برخی احزاب و چهره‌های دیگر نیز در اعتراض به این موضوع خواستار لیست جداگانه شدند.در همین رابطه خبرنگار فارس باخبر شده است که برخی افراد با فشار بر روی محمدباقر قالیباف، خواستار ارائه لیست جداگانه توسط وی شدند.با این حال قالیباف معتقد است عدم وحدت نیرو‌های انقلاب منجر به شکست این جبهه در انتخابات مجلس خواهد شد.گفتنی است ائتلاف نیرو‌های انقلاب از چندی قبل با سازوکاری که رسما اعلام کرده بود، لیست ۹۰ نفره خود را مشخص کرد و قرار بود تا امروز جمعه فهرست نهایی ۳۰ نفره را اعلام کند.
divider1

اسکوچیچ در حد تیم ملی نیست!

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی فوتبال نیاز به مربی بزرگ دارد و اسکوچیچ به درد تیم ملی نمی‌خورد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

علم‌الهدی: در کجای دنیا یک کرسی پارلمان، ۵۲ کاندیدا دارد؟
 
امام جمعه مشهدمقدس با بیان اینکه هر کرسی در مجلس برای مشهد، ۵۲ کاندیدا دارد، گفت: ابتدا که برای هر کرسی ۱۰۰ نفر داشت و امروز به ۵۲ نفر رسیده است. در کجای دنیا یک کرسی پارلمان، ۵۲ کاندیدا دارد.آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: کلام ما در خطبه نخست درباره مصادیق تقوا در زندگی خانوادگی بود؛ مصداق تقوا عملکرد هر یک از همسران به وظیفه و تکلیف زندگی مشارکتی خود است.نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در مقام تقسیم وظیفه و تکلیف زن و مرد در کانون خانواده عرض شد کفالت زندگی برعهده مرد و مدیریت زندگی برعهده زن است و در زمینه کفالت مردان نکاتی ارائه شد. خانواده، آرامشگاه است و در این کانون باید آرامش برای افراد خانواده فراهم بشود و این خانواده کانون پرورش و تربیت انسان‌هایی است که در آینده سازنده جامعه بشری هستند.
divider1

عاملان کتک زدن غلامی و یزدانی مجازات شوند!

سرپرست باشگاه استقلال گفت: بازی خوب و تماشاگرپسندی را دیدیم که حق ما در آن برد بود و شایسته پیروزی بودیم.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

نماینده مجلس: رفتار اصلاح‌طلبان منافقانه است

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: رفتار اصلاح‌طلبان و برخی اعتدالیون در قبال انتخابات منافقانه و حرکتی برای مقابله با خواست مردم و زیر سوال بردن نهاد‌های حکومتی است.علی اکبر کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره افرادی که سلامت انتخابات را زیر سوال می‌برند، گفت: این امر واقعیت تلخی است. واقعیت تلخ این است که عده‌ای از بدو پیروزی انقلاب همواره سر سفره انقلاب نشسته‌اند یا در مناصب حکومتی حضور داشتند، اما همواره نقش اپوزیسیون را برای انقلاب بازی کردند.نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این افراد در فرآیند انتخابات مجلس ریاست جمهوری و شورا‌ها وارد نظام و در همین فرآیند احراز صلاحیت شدند. زمانی که احراز صلاحیت‌ها و نتیجه انتخابات به نفع آنان بوده است، بر سلامت انتخابات صحه گذاشته‌اند، اما اگر احراز صلاحیت‌ها و نتیجه بر خلاف آن‌ها بوده است، کل فرآیند انتخابات را زیر سوال برده‌اند.عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس این اقدام را غیر منصفانه و ناسپاسی نسبت به نظام خواند و تصریح کرد: این رفتار اصلاح‌طلبان و برخی اعتدالیون منافقانه است و حرکتی برای مقابله با خواست مردم و زیر سوال بردن نهاد‌های حکومتی است.وی افزود: این افراد پایگاه رأی مردمی ندارند و به جای اصلاح رفتار‌های سیاسی و اقتصادی‌شان برای جلب نظر مردم فضای انتخابات و نهاد‌های قانونی را زیر سوال می‌برند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied