شمانیوز
شما نیوز

اعدام وحشیانه 7 سرباز سوری + عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):تروریست‌های شورشی سوری با انتشار تصاویر ویدئویی جدیدی از اعدام وحشیانه هفت تن از سربازان بشار اسد در حومه ادلب خبر دادند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از ابنا ، ناآرامی های سوریه در حالی وارد سومین سال متوالی خود می شود، که چهره خشن گروه های درگیر در این میدان هر روز آشکارتر می شود. دستان گروه های درگیر در سوریه به خون آلوده است اما کمتر کسی انگشت اتهام را به سمت شورشیان تحت حمایت خارجیان در این کشور، می گیرد.

تصاویری که به تازگی از خشونت این شورشیان منتشر شده است، چشم انداز بهتری از ماهیت شورشها در سوریه را ترسیم می کند.

تروریست‌های شورشی سوری با انتشار تصاویر ویدئویی جدیدی از اعدام وحشیانه هفت تن از سربازان بشار اسد در حومه ادلب خبر دادند.

«عبدالصمد عیسی» فرمانده یکی از گردان‌های شورشیان سوری در این فیلم ویدئویی با حضور در بالای سر سربازان اسد که دست‌هایشان بسته شده و صورت‌هایشان بر روی خاک قرار گرفته ایستاد و گفت که "ما انتقام می‌گیریم".

این شورشی پس از آن که به سمت سر این اسیران شلیک کرد اجساد آن‌ها را در چاله‌ای انداخت. آثار شکنجه بروی بدن این هفت سرباز کاملا آشکار است.

این فرمانده شورشیان سوری در این نوار ویدئویی می‌گوید: 50 سال آنها دست‌هایشان به فساد آلوده بود ما قسم خورده‌ایم و این قسم ماست که انتقام می‌گیریم.

این تصاویر تنها تصاویری نیست که خشونت در سوریه را به نمایش می گذارد.

تصاویر دیگری وجود دارد از شبه نظامیانی که خود را وابسته به القاعده معرفی می کنند و اقداماتی خشونت آمیز را به نمایش می گذارند.

تصویر بیرون کشیدن جگر یک سرباز سوری و گاز زدن آن نیز از جمله تصاویری است که چهار ماه پیش بسیاری را حیرت زده و متاثر کرد.

سئوال این است که چرا دولت آمریکا چشمان خود را به روی این واقعیات بسته است؟

مارک دانکوف مفسر سیاسی می گوید: همه سیاستها در آمریکا بر اساس پیشبرد دستور کار اسرائیل استوار است و برخوردها با جنایات انسانی نیز از این منظر صورت می گیرد.

از جمله برنامه هایی که دولت آمریکا در نظر دارد، ارائه آموزش و تسلیحات بهتر به گروه های شورشی در سوریه است.

دولت آمریکا می گوید خواهان مهار دولت اسد از استفاده مجدد از سلاح شیمیایی و تغییر دادن توازن قوا بر علیه او است اما اگر آنها نگاهی به ماهیت گروه های درگیر در این کشور بیندازند، در تصمیمات خود تردید می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied