شمانیوز
شما نیوز

دلالی به نام خبرنگار آزاد!

شمانیوز:در حالی که شخصیت های سیاسی و نمایندگان مجلس به علت بدنامی رسانه های بیگانه چون بی بی سی حاضر به مصاحبه با این شبکه ها نیستند جدیداً ضد انقلاب خارج نشین در پوشش خبرنگار آزاد با نمایندگان مصاحبه کرده و برای رسانه های بیگانه خوراک خبری تهیه می کنند.

به گزارش شمانيوز، روزنامه کیهان نوشت:در جديدترين مورد از اين نوع پوشش خبري مسيح علي نژاد ضدانقلاب فراري با نماينده اهر و هريس تماس گرفته و در پوشش خبرنگار آزاد و در حقيقت براي رسانه هاي ضد انقلاب چون بي بي سي در مورد زلزله اخير آذربايجان مصاحبه گرفت.

«عباس فلاحي باباجان» در گفتگو با خبرنگار مجلس كيهان با بيان اين نكته كه از هويت اين فرد اطلاع نداشتم گفت: «با اين وجود به فردي كه از خارج از كشور تماس گرفته بود گفتم كه اگر شما دلسوز مردم هستيد چرا از خارج كشور با من صحبت مي كنيد، به اينجا بيائيد و به هموطنان خودتان كمك كنيد.»

گفتني است مسيح علي نژاد با غلامحسين مسعودي نماينده سابق اهر و هريس نيز تماس گرفته بود. وي نيز در اظهاراتي تأسف بار از خبررساني بي بي سي تجليل كرده است!

مسعودي در حالي از نحوه پوشش خبري زلزله تأسف بار آذربايجان شرقي توسط بي بي سي تجليل كرده است كه اين شبكه استعماري در يك خط خبري مشكوك و براي ايجاد جو ملتهب در مناطق زلزله زده مدعي شده بود زلزله آذربايجان ۲۵۰ هزار كشته بر جاي گذاشته است! هر چند اين خبر بعد از چند ساعت اصلاح شد ولي اين كه نماينده سابق چگونه اين خط خبري را تأييد و از آن تمجيد مي كند جاي تعجب و در عين حال تأسف دارد.

آنچه ضروري به نظر مي رسد آشنايي شخصيت هاي سياسي و نمايندگان مجلس با ترفندهايي است كه ضد انقلاب فراري براي تهيه خوراك خبري مورد نياز رسانه هاي بيگانه از آنها سوء استفاده مي كنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied