شمانیوز
شما نیوز

رشد ۱٫۵ برابری بارگیری محصولات فولاد خراسان

۱۹۲ هزار تن از محصولات فولاد خراسان در ۹ ماهه نخست سال جاری توسط ریل در اداره کل راه آهن خراسان بارگیری شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایشی حدود ۱۵۰ درصد داشته است.

رشد ۱٫۵ برابری بارگیری محصولات فولاد خراسان

به گزارش شمانیوز به نقل از فلزات آنلاین، مدیرکل راه آهن خراسان اعلام کرد: محصولات بارگیری شده شرکت فولاد خراسان توسط ریل در اداره کل راه آهن خراسان، در ۹ ماهه نخست سال جاری نسبت به سال قبل افزایش ۱۵۰ درصدی داشته است.

 مصطفی نصیری ورگ در این باره اظهار داشت: ۱۹۲ هزار تن از محصولات فولاد خراسان در ۹ ماهه نخست سال جاری توسط ریل در اداره کل راه آهن خراسان بارگیری شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایشی حدود ۱۵۰ درصد داشته است.

مدیرکل راه آهن خراسان در این خصوص افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات متعدد با مدیران مجتمع و شرکت مالک واگن، ۱۹۲ هزار تن از محصولات فولاد خراسان جذب و به مقاصد داخلی و صادراتی اعزام شده است.

نصیری ورگ که در گفت‌و‌گو با شهرآرانیوز سخن می‌گفت در خصوص حمل مواد اولیه مورد نیاز مجتمع فولاد خراسان نیز بیان کرد: ۶۰۰ هزار تن گندله و سنگ آهن در مجتمع فولاد خراسان تخلیه شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۲ درصدی داشته و عمدتا از مبادی سنگ آهن، معدن گل‌گهر و چادرملو است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied