شمانیوز
شما نیوز

ایران خودرو/

ویدیوی معرفی رانا پلاس پانوراما ۶ دنده + تصاویر

نسخه جدید رانا پلاس با جعبه دنده ۶ سرعته ، پیشرانه TU5 پلاس ، سقف شیشه ای و فرمان کمکی برقی وارد بازار شده است. در این ویدیو به معرفی رانا پلاس پانوراما ۶ دنده پرداخته ایم و ویژگی های این سدان کلاس B را معرفی کرده ایم.

ویدیوی معرفی رانا پلاس پانوراما ۶ دنده + تصاویر

به گزارش شمانیوز و به نقل از پایگاه خبری اسب بخار ، در حال حاضر دو تیپ از رانا پلاس در بازار حضور دارند. یکی نسخه ۱٫۶ لیتری TU5 با جعبه دنده ۵ سرعته و دیگری نسخه TU5 پلاس با جعبه دنده ۶ سرعته و سقف شیشه ای.

مهندسان ایران خودرو می گوید که سری محصولات رانا پلاس نسبت به رانا LX با ارتقای کیفیت مواجه شده اند. تغییر متریال داشبورد، رودری ها، یونیت های الکتریکی و تغییر ساختار صندلی از جمله ارتقای های کیفی در رانا پلاس به حساب می آید. در نسخه سقف شیشه ای رانا پلاس فریم سقف تغییر کرده و ورق اتصال های سقف نیز مقاومتر از نسخه های سقف فلزی شده است. همچنین شیشه سقف پانوراما این خودرو مانند پژو ۲۰۷i استاندارد ای-مارک و ECE را دریافت کرده و به گفته مهندسان ایران خودرو، بررسی های ایمنی ECE برای این خودرو انجام شده است. در این ویدیو کلاس ۶۱۵۰۳ رانا پلاس حضور دارد و این تیپ رانا پلاس سقف شیشه ای، با فریم فلزی مشکی سقف هم راه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied