شمانیوز
شما نیوز

جنجال تازه سحر زکریا و افشاگری علیه مهران مدیری

بازیگر سریالهای طنز تلویزیون بازهم علیه مهران مدیری و برخی چهره‌ها مصاحبه کرد.

جنجال تازه سحر زکریا و افشاگری علیه مهران مدیری

در اواسط فرودین سال 1400 سحر زکریا بـه انتشار ویدئویی در فضای مجازی از عدم پرداخت دستمزد در سریال قهوه تلخ گفت. سحر زکریا همچنین در صفحه سحر زکریا توهین هایی بـه مهران مدیری کرد که باعث حمله هواداران مهران مدیری بـه سحر زکریا شد ؛ در ادامه بـه بیو گرافی و حواشی اخیر سحر زکریا می‌پردازیم.

 

 سحر زکریا، بازیگر سینما و تلویزیون که بیش‌تر با بازی در سریال پاورچین ساخته مهران مدیری شناخته می‌شود، در مصاحبه ویدئویی تازه‌ای علیه مدیری، رامبد جوان و برخی بازیگران سینما و تلویزیون صحبت کرد و از مافیای پشت پرده سخن گفت

انتقاد تند سحر زکریا به مهران مدیری

جنجالی ترین این واکنش ها که حواشی زیادی بـه دنبال داشت، انتقاد سحر زکریا از مهران مدیری بود. ماجرا از یکی از گفت و گو های مهران مدیری آغاز شد که در ان از مدیری درباره ی علت ادامه نیافتن همکاری او با تیم قدیمی بازیگرانش سؤال شده بود. مدیری در پاسخ بـه این سؤال گفت که هر پروژه ای بازیگران و جنس بازی مخصوص بـه خودش را می طلبد و هر بازیگری برای هر پروژه ای مناسب نیست.

بیوگرافی سحر زکریا

سحر زکریا اما در واکنش بـه صحبت های مدیری از او بخاطر بی توجهی بـه تیم قدیمی بازیگرانش و رها کردن انها انتقاد کرد و گفت این بازیگران به دلیل سالها همکاری با مهران مدیری، دیگر پیشنهاد کاری ای نداشته اند و این بیکاری طولانی مدت ها اسـت گذران زندگی را برای انها دشوار کرده اسـت. این انتقاد بسیار خبرساز شد و واکنش تند طرفداران مهران مدیری و حتی برخی چهره های مشهور را به دنبال داشت.

بازی در نقش همسر رابین‌هود در مجموعه طنز «قطار ابدی» تا حدودی او را به شهرت رساند، اما شاید او با برنامهٔ طنز «پاورچین» بود که هم استعدادهای نهفتهٔ بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت دست یابد.

 

او کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد. همچنین در مجموعه ویدیویی قهوه تلخ بازی کرده‌است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied