شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد | فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه | فال ابجد یکشنبه 13 اسفند 1402 را اینجا بخوانید

فال ابجد فردا یکشنبه 13 اسفند 1402 را در خبر زیر بخوانید.

فال ابجد روزانه | فال ابجد یکشنبه 13 اسفند 1402 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال ابجد چیست ؟ فال ابجد یک نوع روش پیش گویی سرنوشت انسان هاست. فال ابجد این روز ها بسیار رایج است. فال ابجد از گذشته های دور وجود داشته است. در خبر زیر فال ابجد فردا یک شنبه 13 اسفند 1402 را بخوانید. 

 متولدین فروردین

ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر: تصمیمات تازه ای برای زندگی‌تان گرفته‌اید که بسیار شما رل در موقعیت جدیدی قرار می دهد اما مراقب باشید که در این امر به تنهایی تصمیم نگیرید و افراد خانواده را مطلع کنید. پولی به دستتان میرسد که از شرعی بودن آن مطمئن نیستید پس بهتر است آن را صرف امورات زندگی خود نکنید. رفتن به جایی و حضور در جمعی حالتان را بهتر می کند. منتظرید تا شخصی برایتان کاری را انجام دهد، تا دیر نشده خودتان وارد عمل شده و آستین بالا بزنید. برنامه ریزی هایتان برای یک جشن یا میهمانی یا سفر تغییرات خواهد داشت. در محیط کاری مواظب باشید که بیهوده همکاران را از خود نرنجانید.

متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر: طالعت نیکوست. اگر همت کنید با موفقیت فاصله ای ندارید می‌توانید خیلی زود به خواسته و آرزوهای قلبیتان دست پیدا کنید و پیروزی را در زندگی به دست بیاورید،، اگر قصد معاملات پولی و مالی را دارید به انجام نرسانید که ضرر و زیانی به شما وارد خواهد شد. از گفتن حرفی به شخصی که برایتان عزیز است واهمه دارید و دائم با خودتان درگیرید، حرفتان را بزنید برخورد او با این مسئله بسیار بهتر از آنچه که در ذهنتان می گذرد خواهد بود. این روزها به شدت اعتصابتان زیر فشار قرار گرفته است و این موضوع باعث درگیری زیاد با کسانی که دوستشان دارید خواهد شد.

 متولدین خرداد

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: طالعت روشن است. روزگار بر وفق مراد شماست شما به موفقیت‌های بزرگی خواهی رسید از طرف شخصی به مجلسی بزرگ دعوت خواهید شد،، در این مجلس دیدار با اقوام و دوستان تان خواهید داشت،، شخصی به شما پیشنهاد ازدواجی را خواهد داد که برای تان مبارک است. شما بسیار اهل مطالعه و یادگیری و فعال هستید اما اخیرا به دلیل مسائل خانوادگی و اقتصادی احساس رخوت و کسالت می کنید و دست و دلتان به کار نمی رود. خبری می شنوید که نشاط و حیات دوباره به دلتان می اندازد. برای یک کار خیر با اشتیاق پیش قدم شوید.

متولدین تیر

ابجد فال شما: د آ د

تعبیر: قصد و نیتت خوب است. رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید، اگر قصد معاملات پولی و مالی را دارید به انجام برسانید که برایتان خوشایند دیده شده است،، به موفقیت های بالای شما را می رساند و سربلندی را در زندگی برایتان به وجود می آورد. شخصی شما را در زمینه شغلی یا عاطفی محک می زند. یک جلسه مهم همانطور که دلخواه شماست پیش می رود. شخصی با شما مشورت می کند اجازه بدهید تصمیم نهایی را خودش بگیرد حتی اگر این تصمیم با پیشنهاد شما مغایرت داشته باشد. سلامتتان را جدی بگیرید.

 متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج ج ج

تعبیر: آینده ی خوبی دارید. به لطف خداوند گره از کارتان گشوده خواهد شد،، و شما به سربلندی و موفقیت های بالایی در زندگی خود خواهید رسید بهتر است؛ هراسی به دل خود راه ندهید از شر بدخواهان در امان خواهید ماند و هیچ مشکلی در آینده برایتان به وجود نخواهد آمد. برای تغییر روحیه تان کاری بکنید، هر روز به پیاده روی بروید در خانه نمانید، موسیقی یا پادکست گوش کنید. کاری که به شما سپرده شده با سلیقه و دقت بالا انجام بدهید. برای یک تصمیم گیری با شخصی مشورت می کنید. از یک مشاجره کاری برداشت احساسی نکنید.

متولدین شهریور

ابجد فال شما: ج آ ‌آ

تعبیر: طالعت روشن است. به موفقیت های بالایی در زندگی خود خواهید رسید و شادی و آرامش را در خود به وجود می آورید،، بهتر است؛ استرس و اضطراب را از خود دور کنید اگر گمشده ای دارید به زودی پیداش میکنید ،،و این باعث شادی و خوشحالی خیلی زیادی در شما خواهد شد. فردی با ورودش برایتان خیر و برکت خواهد آورد. عشق می تواند برایتان لذت بخش باشد، به شرطی که خودخواهی و خودرایی در رابطه تان کم رنگ شود. در بحث اخیرتان به این فکر کنید که شاید شما مقصر باشید. اگر کمی به او هم حق بدهید، امروز اتفاق شیرینی برایتان می افتد.

فال ابجد

متولدین مهر

ابجد فال شما: آ ب آ

تعبیر: طالعت خوب نیست. بهتر است؛ در زندگی دست از بدگویی کردن دیگران بردارید با این کارتان به مشکلات فراوانی روبرو خواهید شد و به دردسر های خیلی زیادی مواجه می شوید،، بهتر است؛ هر چه زودتر خودتان رااز مشکلات زندگی رها کنید تا به نابودی و شکسته بالایی مواجه نشوید. منطقی باشید و عاقلانه رفتار کنید، از نظر مالی تا هنگامی که بدهی تان را پس نداده اید، دست به هیچ معامله ای نزنید. شخصی برای رسیدن به مقاصدش و سوء استفاده از شما سعی می کند تحقیرتان کند، خودتان را در حد او پایین نیاورید. به داشته هایتان ببالید و از او فاصله بگیرید.

متولدین آبان

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: اقبال تان نیکوست اما دشمنان زیادی در اطراف تان دارید که ممکن است هر لحظه به شما ضربه بزنند پس مراقب باشید. نگران پول هایی که از دست داده اید نباشید که دوباره آنها را به دست می آورید. از بی توجهی نسبت به دوستان و اطرافیانتان برحذر باشید که به زودی تنها خواهید شد. دوستی قدیمی به سراغتان خواهد آمد، با او سرد برخورد نکنید. او به شما پیشنهادی خواهد داد. برای کسب یک مجوز به جایی مراجعه خواهید کرد و مجبور می شوید علیرغم میل تان کاری را انجام دهید. برای انجام کاری که درباره آن تجربه کافی ندارید موافقت نکنید. اعتبار خودتان را پیش دیگران زیر سوال می برید

 متولدین آذر

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر: آرزویی دارید که از رسیدن به آن ناامید هستید اما هیچ کاری پیش خدا نشد ندارد پس همه چیز را به او بسپارید. این روزها بسیار مورد توجه اطرافیان تان هستید و ممکن است چشم بخورید پس با خود دعای دفع چشم زخم حمل کنید. اگر زندگی احساسی شما در مرحله ناامیدی قرار دارد نگران نباشید که بالاخره روی خوش زندگی را خواهید دید. اگر نمی خواهید از شما بدگویی شود، اجازه ندهید پشت سر دیگران پیش شما بدگویی کنند ظاهر افراد را باور نکنید. شما از پشت پرده و مشکلات هیچ کس خبر ندارید. اگر نمی توانید کار و دوستی را از هم جدا کنید، وارد معامله یا سرمایه گذاری با دوستتان نشوید.

 متولدین دی

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

تعبیر: زندگی به کامتان می‌شود و اگر همچنان امیدتان نسبت به خداوند را حفظ کنید به زودی آینده روشنی پیش روی تان خواهید دید. نگران امور مالی و مسائل معنوی خود نباشید که به زودی تمامی این ها در بهترین حالت ممکن خودش قرار خواهد گرفت. اگر فردی با شما ناسازگاری می کند بهتر است به او زمان دهید تا خودش را پیدا کند. در یک بحث بهتر است تا می توانید سکوت کنید، دهان باز کنید وارد بازی ای می شوید که نهایتا پشیمان و بازنده خواهید بود. خبری خوش را به شخصی خواهید رساند و گره از مشکلش باز می کنید. شما در حال حاضر به شدت نیاز به یک تغییر اساسی در روزمرگی هایتان دارید.

 متولدین بهمن

ابجد فال شما: ب د آ

تعبیر: اقبال نیکویی دارید اما این مقصودی که در نظر گرفته اید شما را از موهبت های الهی دور خواهد کرد پس بهتر است از آن صرف نظر کنید. اگر افرادی نسبت به شما حسادت دارند بهتر است که اسرار زندگی تان را برملا نکنید و مراقب حرفهایی که بر زبان می آورید باشید. نسبت به امور معنوی خود بی‌تفاوت نباشید که به دردسر خواهید افتاد. توانایی و استعدادهای شما مورد پرسش قرار خواهد گرفت. ممکن است این موضوع برای تان خوشایند نباشد. این امر باعث خواهد شد که ارزش خودتان را برای همیشه به دیگران ثابت کنید. در رابطه عاطفی با همه پستی و بلندی ها رضایت را تجربه خواهید کرد.

متولدین اسفند

ابجد فال شما: ب آ آ

تعبیر: ممکن است بیماری به سراغتان بیاید و مشکلاتی از این نظر برایتان وجود داشته باشد اما نگران نباشید و خودتان را به خداوند بسپارید. کار جدیدی را آغاز می کنید که شما را از نظر مالی در موقعیت مناسبی قرار می دهد مراقب باشید و به خودتان مغرور نشوید. توکل به خداوند را در همه حال حفظ کنید تا بهترین ها در زندگیتان روی دهد. حتی اگر ورزش یکی از تفریحات مورد علاقه شما نیست، آن را به برنامه روزانه تان اضافه کنید. بیش از فایده جسمی برای روحیه تان بسیار خوب است. به خودتان بیشتر برسید و سعی کنید در ظاهر خود تغییراتی بوجود بیاورید. با شخصی مطمئن مشورت کنید

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    عالی بود

  • ناشناس

    خیلی درسته

  • ناشناس

    ممنونم ازتون