شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا دوشنبه 21 اسفند 1402 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا دوشنبه 21 اسفند 1402 را بخوانید.

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا دوشنبه 21 اسفند 1402 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های پیش‌بینی و درک ذات انسان است.در فال تاروت هر کارت تاروت نمادهای خاصی را نشان می‌دهد و با ترکیب و تفسیر این نمادها، فالگیر می‌تواند راهنمایی‌های مهمی درباره زندگی، روابط، شغل و سایر مسائل ارائه دهد.فال تاروت یک تجربه جذاب و عمیق است که به کمک آن می‌توان عمیق‌تر درک کرد و شناخت بهتری از خود و مسائل روزمره پیدا کرد.فال تاروت ابزاری برای خودشناسی، وعده‌های ذهنی، حل مسائل و کشف راه‌حل‌های مختلف است که برای بسیاری از افراد می‌تواند یک راهنمایی قدرتمند باشد.در ادامه فال تاروت فردا دوشنبه 21 اسفند 1402 را بخوانید. 

فروردین

کارت تاروت: ارابه (وارونه)

دست نکشید! امروز ممکن است سخت تر از آن چیزی باشد که انتظار دارید. اما وقتی بمانید و تسلیم نشوید، داستانی باورنکردنی برای به اشتراک گذاشتن با دیگران خواهید داشت.

فقط در صورتی تسلیم شوید که مطمئن باشید نمی توانید پیروز شوید. اما با توجه به اینکه یک فروردینی هستید، یا پیروز خواهید شد، یا از تلاش خواهید مرد!

اردیبهشت

کارت تاروت: شوالیه شمشیر

شما می دانید چه می خواهید، پس آن را دنبال کنید. برای رسیدن به هدف نیازی به اجازه دیگران ندارید. اگر می بینید که رویایتان به حقیقت می پیوندد، پس می توانید به آن برسید. خودتان را باور کنید.

خرداد

کارت تاروت: پنج شمشیر (وارونه)

زمان آن فرا رسیده است که به مراقبت از خود بپردازید. شما می توانید کارهایی را برای خود انجام دهید که از درون و بیرون احساس خوبی به شما بدهد.

اجازه ندهید روزی بدون انجام کاری که از آن لذت می برید بگذرد. حتی اگر این کار، به سادگی تماشای یک فیلم و خوردن یک کاسه بزرگ پاپ کورن باشد!

تیر

کارت تاروت: هشت شمشیر

ممکن است ببینید با شخصی به گونه ای رفتار می شود که می دانید منصفانه نیست. به جای ساکت ماندن، با آن شخص صحبت کنید. ببینید چه احساسی دارد. بگذارید بداند که شما به او اهمیت می دهید.

مرداد

کارت تاروت: برج

تغییر بزرگی در راه است و ممکن است سریع و بدون درد باشد. گاهی اوقات زندگی همه چیز را تغییر می دهد زیرا ممکن است در مقابل آن مقاومت کرده باشید!

تازگی و چیزهای جدید را در آغوش بگیرید و ببینید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

شهریور

کارت تاروت: شش چوبدست

یک پاداش خوب به شما می رسد. مردم سخت کوشی و تلاش شما را تشخیص می دهند. بابت سرمایه گذاری زمان و انرژی خود، پاداش خوب و ارزشمندی دریافت خواهید کرد. خوش به حال تان!

فال تاروت

مهر

کارت تاروت: شش جام

همین چیزهای کوچک در زندگی است که آن را شیرین می کند. از چیزهای کوچکی که شما را به یاد دوران معصومانه کودکی می اندازد لذت ببرید. بستنی بخورید؛ آدامس بجوید؛ به دنبال رنگین کمان باشید و تفریح کنید!

آبان

کارت تاروت: ده جام (وارونه)

همیشه می توانید بفهمید که یک دوست چه زمانی غمگین است. زمانی که پیامی نمی دهد و تماسی نمی گیرد!

امروز با آن شخص تماس بگیرید تا بفهمد که چقدر دوستش دارید. شنیدن این حرف از زبان یک دوست خوب می تواند به یک دنیا بیارزد.

آذر

کارت تاروت: دو سکه

شما باید یک پروژه را دقیق تر مدیریت کنید. ممکن است این فرآیند زمان بر باشد، اما چشمان تان به پاداش نهایی است. کمی توجه بیشتر در حال حاضر می تواند به معنای نبود مشکل، یا کمتر شدن مشکل برای بعد باشد.

دی

کارت تاروت: پنج چوبدست

شما باید به بودجه خود فکر کنید. اگر مراقب نباشید، بدهکاری گریبان شما را خواهد گرفت.

شما با بودجه بندی و مدیریت هزینه ها می توانید با هر مشکلی مقابله کنید. آنچه از نظر مالی نیاز دارید را در نظر بگیرید و آن را هوشمندانه تنظیم کنید.

بهمن

کارت تاروت: نوباوه سکه

شما ایده های فوق العاده ای دارید. شما امروز مغز متفکر خانواده هستید. ممکن است متوجه شوید که می توانید به راحتی یک راه حل را از میان بسیاری دیگر انتخاب کنید. دیگران امروز به قضاوت شما اعتماد دارند.

اسفند

کارت تاروت: یک چوبدست

شما سریعا از زمین بلند می شوید! درست لحظه ای که احساس می کنید باید همه چیز را رها کنید و شکست را بپذیرید، چیزی به شما می گوید که باید جسورانه تر از قبل، رو به جلو ادامه دهید. رسیدن به نتیجه نهایی سخت است، اما شما با جسارت این کار را انجام می دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied