شمانیوز
شما نیوز

ژیلا صادقی

ژیلا صادقی با بلوز شلوار وسط فرودگاه پیداش شد | خانم ژیلا صادقی با خودتون چند چندید ؟

ژیلا صادقی مجری تلویزیون که اخیر مجدد به عرصه اجرا برگشته است. جدیدا با بلوز شلوار در فرودگاه رویت شده است.

ژیلا صادقی با بلوز شلوار وسط فرودگاه پیداش شد | خانم ژیلا صادقی با خودتون چند چندید ؟

به گزارش شمانیوز، ژیلا صادقی یکی از مجری های معروف ایران است که به تازگی با بلوز شلوار در فرودگاه رویت شده است . ژیلا صادقی همیشه با حواشی ریز و یا درشت همراه بوده است.ژیلا صادقی  20 سال است که به عنوان مجری حضور  دارد. ژیلا صادقی  ملیت امریکایی دارد. 

ژیلا صادقی

ژیلا صادقی میگوید: سال ۱۳۷۰ هم زمان کـه دیپلم را گرفتم، بطور افتخاری در مناطق محروم تدریس می کردم. سال های بعد ازآن کـه دانشجو بودم، در مدارس نمونه مردمی تدریس می کردم ستاره پسیانی، بیتا معیریان «دختر آرش معیریان» در پایه پنجم ابتدایی از شاگردان مـن بودند. هم زمان با تدریس درسال ۱۳۷۱ در آزمون گویندگی پذیرفته شدم؛ چون خودم علاقه بکار گویندگی داشتم.

احساس کردم خیلی نمی‌توانم تدریس رابه طور جدی دنبال کنم؛ بهمین خاطر تدریس را ترک کردم. شرکتی داریم کـه کار صادرات و واردات انجام می‌دهیم. طی ۸ سال فعالیت در عرصه اجرا دیگر بـه مدیرانم ثابت کرده ام هیچوقت دچار ممیزی نشده ام و خوشحالم مدیران سازمان کاملا بـه طرز تفکر مجری بنام ژیلا صادقی احترام گذاشته و بها داده اند.

بـه گفته ی ژیلا صادقی، محسن رجبی همسایه ی او و خانواده اش در منطقه ی لواسان بود. بـه مدت ۷ سال ارتباط انها در حد درود و علیک بود تا این کـه محسن رجبی درسال ۹۴ از ژیلا صادقی خواستگاری کرد و انها در خرداد سال ۹۵ با یک دیگر ازدواج کردند. محسن رجبی کارمند ساده ای بوده و حالا رستوران دار اسـت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی