شمانیوز
شما نیوز

عکس دیده نشده از شاهرخ استخری در کنار همسرش + عکس

همسر شاهرخ استخری این عکس را در صفحه شخصی اینستاگرام خود استوری کرد.

عکس دیده نشده از شاهرخ استخری در کنار همسرش + عکس

 همسر شاهرخ استخری این عکس را در صفحه شخصی اینستاگرام خود استوری کرد. شاهرخ استخری در 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و 2 خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است  همچنین خواهر کوچک تر شاهرخ استخری هم به هنر علاقه دارد

چهره ها/ عکس دو نفره شاهرخ استخری و همسرش

شاهرخ استخری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد، او پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال 82-1381 گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند.

 

منوچهر-هادی-و-شاهرخ-استخری

او با تله فیلم تلــخون ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از پریدخت گرفته تا مثل هیچ کس و سپس ماه عســل و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال دل نوازان است و بعد از آن فاصله ها جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.

 

استخری در سریال دل نوازان ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال فاصله ها ، نقش سعید را بازی کند. او می گوید:مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.
 
شاهرخ-استخری-و-پناه-دخترش

 

شروع فعالیت سینمایی شاهرخ استخری در سال 1390 با بازی در فیلم ساعت شلوغی بود. ساعت شلوغی فیلمی به کارگردانی آرش معیریان و نویسندگی جابر قاسمعلی ساختهٔ سال 1391 است. 

 

شاهرخ-استخری-خندوانه

او در سال 1391 در فیلم سینمایی پس کوچه های شمرون خوش درخشید. پس کوچه های شمرون عنوان فیلمی است رمانتیک از کامران قدکچیان که درسال 1391 ساخته شد. اکبر عبدی و محمدرضا شریفی نیا در این فیلم بازی کرده اند. 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ااا

    چقدر بامزه

  • سانیا نریمانی

    من عاشقه بچه هاتون هستم خیلی دوستش دارم

  • ناشناس

    به همدیگه میان شدیدا

  • باران

    خوبه

  • زهرا وفاطمه ازگلپایگان

    سلام آقای استخری شما خیلی ناز ومهربون هستین تولد فرشته کوچولو تون هم مبارک