شمانیوز
شما نیوز

کنسرت گروه «شیلر» در تهران برگزار شد

کنسرت گروه«شیلر» با اسقبال گسترده مردم در تهران برگزار شد.

کنسرت گروه «شیلر» در تهران برگزار شد

به گزارش شما نیوز ،سالن وزارت کشور هنگام برگزاری کنسرت مملو از جمعیت بود. تماشاگران که از حضور این گروه معروف آلمانی به وجد آمده بودند با ابراز احساسات از اجراهای آنان استقبال می کردند.

این برای اولین بار بود که یک گروه موسیقی معروف آلمانی در ایران کنسرت برپا می کرد.پیش از این قرار بود کریس دبرگ نیز در تهران کنسرت داشته باشد که در آخرین لحظات لغو شد.

گروه شیلر در تهران آثار بدون کلام خودش را اجرا کرد، آثاری که کمتر ملودیک بودند و بیشتر در سبک موسیقی «امبینت» که صداها به شیوه‌ای دلپذیر در فضا پراکنده می‌شوند

بخشی از مخاطبان ایرانی انتظار دیگری از کنسرت داشتند و بخشی نیز بیشتر برای دیدن یک گروه غربی آمده بودند تا خود شیلر. مطمئنا کیفیت بالای اجرای گروه «شیلر» به افزایش سطح شناخت و انتظار مخاطبان ایرانی منجر خواهد شد

کنسرت گروه های معروف موسیقی مانند گروه«شیلر» می تواند به پیشرفت موسیقی مدرن در ایران کمک شایانی کند.حضور گروه های مختلف با سبک های گوناگون باعث می شود مردم و دست اندرکاران عرصه موسیقی بیش از پیش با موسیقی غرب آشنا شوند.

امیدواریم با کنار رفتن برخی کج سلیقه گی ها شاهد حضور هنرمندان سراسر جهان در ایران باشیم،البته گروه هایی که امکان اجرا در چارچوب مقررات جمهوری اسلامی را داشته باشند.

حضور گروه شیلر در ایران و اجرای کنسرت در پنج شب پیاپی یکی از رویدادهای مهم هنری اخیر در ایران بود.

گروه شیلر سال ۱۹۹۸ توسط کریستوفر فن دیلن و میرکو فن اشلیفن در هامبورگ تأسیس شد. این گروه تا کنون ۹ آلبوم منتشر و جوایزی را نیز دریافت کرده است. در سال ۲۰۰۳ فن اشلیفن گروه را ترک کرد و از آن زمان به بعد فن دیلر با هنرمندانی مختلفی همکاری داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied