شمانیوز
شما نیوز

بازیگر معروف سریال «شهرزاد» به قتل همسر نجفی واکنش نشان داد + عکس

مهدی سلطانی، بازیگر سینما و تلویزیون، به بهانه ماجرای قتل میترا استاد (همسر محمدعلی نجفی)، در متنی هشدار داد: «همه ما، حتی موجه‌ترین و مهربان‌ترین‌مان ممکن است مرتکب جنایت شویم.»

بازیگر معروف سریال «شهرزاد» به قتل همسر نجفی واکنش نشان داد + عکس
به گزارش خبرنگارشمانیوز: ماجرای به قتل رسیدن میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی، بسیاری را شوکه کرده است. در همین ارتباط، مهدی سلطانی، بازیگر نقش هاشم دماوندی در سریال «شهرزاد»، متنی هشدار آمیز را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
بازیگر معروف سریال «شهرزاد» به قتل همسر محمدعلی نجفی واکنش نشان داد + عکس
سلطانی نوشت: «گاهی ارتکاب جرم از بعضی از آدم‌ها ممکن است باعث شگفتی‌مان شود؛ اما فلاسفه و روان‌شناسان معتقدند که همه ما، حتی موجه‌ترین و مهربان‌ترین‌مان ممکن است مرتکب جنایت شویم. تنها کافیست که در زمان بد در مکان بدی باشیم. مواظب خودتون و روانتون باشید.»
بازیگر معروف سریال «شهرزاد» به قتل همسر محمدعلی نجفی واکنش نشان داد + عکس
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مجتبی

    با سلام . آقای نجفی و واقعیت های این اتفاق ناراحت کننده می خواهد به ما بگوید عبرت بگیریم در این دنیای فانی انقلابی باشی یا ضدانقلاب ، مسئول و مدیر باشی ، وزیر و وکیل، آخوند یا غیرآخوند ، راست یا چپ ، اصول گرا یا اصلاح طلب ، اعتدال گرا یا مستقل و خلاصه هر که باشی خداوند به کسی تضمین نداده که با این منصب ها عاقبت بخیر خواهی شد ! نه اینها برای خدای متعال ملاک نیست بلکه برای او بنده خوب و راستگو بودن ، خدمت به بندگان خدا کردن و مواظب حق الناس و بیت المال بودن ملاک است . اگر برای رضای او زندگی و حرکت کردیم او هم ما را از بلاها و فتنه ها حفظ می کند ولی اگر برای خوشگذرانی دو روز دنیا دست و پا زدیم آن وقت باید منتظر عواقب و حوادث ناگوارش باشیم. به قول بزرگی که می گفت : کاری نکنیم آبرویی را که قطره قطره بدست آورده ایم یک دفعه از دست بدهیم . پروردگارا کاری کن مثل بنده صالح و خالص تو ، امام خمینی که غرق در دنیا نشد و با عزت و آبرو از این دنیای بی ارزش بسوی تو سفر کرد زندگی کنیم و با شهادت در راهت عاقبت بخیر شویم . آمین

  • مریم

    با سلام واحترام.من همیشه بعداز نماز برای عاقبت بخیر ی فرزندانم .خودم ،وبستگانم دعا میکنم باید همه به خدا توکل کنیم وعاقبت به خیری را از خدا بخواهیم هیچ کس چه مومن وچه غیر مومن عاقبت خود را نمی داند هیچ وقت مغرور نشویم وفکر نکنیم که اتفاقات بد فقط برای دیگران است اگر خدا لحظه ای ما رابه حال خود واگذارد شاید هریک ازما ممکن است در جایگاه میترا استاد ویا در جایگاه دکتر نجفی باشیم .من خیلی برای دکتر نجفی ناراحت شدم .مردی بااستعداد وباهوش که سالها زحمت کشید تابه این جایگاه (چه ازنظر شغلی وچه ازنظر جایگاه اجتماعی) رسیدومی توانست نیروی مفیدی برای جامعه ما باشد ،اما در سیاه چاله ای که برایش کندند افتاد .خدا کمکش کند .