شمانیوز
شما نیوز

طی مراسمی با آغاز دهه کرامت صورت گرفت؛

رونمایی از مرکز پردازش شاپ ام.آی.تی

مرکز پردازش شاپ ام. آی.تی با شعار "بی واسطه خرید کنید" طی مراسمی با حضور مدیران و فعالان این صنعت رسما رونمایی شد.

رونمایی از مرکز پردازش شاپ ام.آی.تی

به گزارش خبرنگار شمانیوز، دیروز پنجشنبه ۲۰ اردبیهشت مرکز پردازش شاپ ام. آی.تی طی مراسمی با حضور مدیران، فعالان و کارشناسان ، اصحاب رسانه و اینفلوئنسرهای حوزه فناوری در محل انبار این مجموعه رسما رونمایی شد.

در این مراسم هانی ثامری مشاور مدیر عامل مرکز پردازش ام .ای.تی با اشاره به شروع فعالیت این شرکت از  سال ۱۳۸۵ گفت: ۶ ساله که ام آی تی در حال فعالیت است و در زمینه فروش آنلاین با بهره گیری از هوش مصنوعی و نیروهای جوان و متخصص در بازار تامین قطعات و خدمات حوزه فناوری فعالیت می کند.

 ثامری ادامه داد: " بی واسطه خرید کنید " شعار و هدف اصلی این مجوعه است.

 

در ادامه ایمان صادقی مدیر گارانتی ام آی تی شاپ از تلفیق هنر و تکنولوژی به عنوان وجه تمایز این مجموعه یاد کرد و اظهار داشت: ما برای نخستین بار تابلوی هنری از مادربرد ساخته ایم .

صادقی گفت : ایـن مجموعـه بـا تکیـه بـر شـعار گارانتی پاسخگو، استفاده از راهکارهای جهانی مدیریت ارتباط با مشتریان و دارا بودن تجهیزات بـه روز، بستر مناسبی برای دریافت خدمـات پـس از فـروش ایجـاد کرده اسـت. ایـن موضـوع باعـث شـده تا نـه تنهـا شرکت‌های حقوقی به عنوان مشـتریان اصلی ایــن مجموعــه، بلکــه مشتریان جزئی ترین قطعات نیــز از خدمـات پس از فروش گارانتی MIT رضایت داشته باشند.

همچنین در این مراسم هامون مهدی پور مدیر عامل رمیت پی با اشاره به چالش های موجود در ارائه خدمات پرداخت گفت: رمیت پی از سال ۹۷ در حوزه شبکه پرداخت مشغول به فعالیت بوده و توانسته فرآیند سنتی پرداخت را مکانیزه کند.

دریافت و پرداخت سریعتر پول ، دریافت شناسه واریز، اتومانیزه کردن فرآیند سنتی و سرعت بخشیدن به مراودات مالی ، حساب یکپارچه و متمرکز ، اعتبارسنجی هویت کاربران از جمله مزیت های رمیت پی است که از ۱۵ خرداد فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

صالح طباطبایی مدیر شاپ ام.آی.تی به جسارت در فروش و تامین قطعات این مجموعه اشاره کرد و گفت: برای تشویق و ترغیب کاربران با استفاده از هوش مصنوعی و رفتارشناسی مشتریان تخفیفات ۶ ساعته در نظر گرفته ایم و با خرید چند کالای همزمان مشتریان می توانند گاها از تخفیفات ۱۸ تا ۲۰ درصدی بهره ببرند.

در ادامه سپیده نصیری مدیر مارکتینگ ام آی تی شاپ به برنامه های مهم در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت : از طریق بررسی رسانه ها، تحلیل رقبا ، نیازسنجی درست و هوش مصنوعی دیتاها را تحلیل کرده و ترندهای اجتماعی بررسی و یک پیشنهاد ویژه به تامین کنندگان ارائه می دهیم، که در این فرآیند رضایت تامین کنندگان و خریدار تامین می‌شود. 

در پایان مرتضی شاهرخی مدیر منطقه ای creative به عنوان سخنران پایانی گفت: ۳۰ ساله که در ایران حضور داریم و شرکت mit به عنوان پشتیبانی مجموعه ما در حال فعالیت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی