شمانیوز
شما نیوز

تماس تصویری گروهی در Google Duo + جزئیات

شرکت گوگل سرانجام تصمیم گرفت در پی شیوع ویروس کرونا، ظرفیت کاربران تماس تصویری گوگل دوو در مرورگرها را افزایش دهد.

تماس تصویری گروهی در Google Duo + جزئیات

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعات به دست آمده، برنامه تماس تصویری Google Duo قرار است به‌زودی ظرفیت کاربران خود در یک تماس تصویری با مرورگر‌ها را افزایش دهد.

شرکت سازنده با انتشار این خبر اظهار داشت چنین قابلیتی در شرایط حال حاضر دنیا و با شیوع ویروس کرونا می‌تواند بسیار کارآمد باشد چرا که کاربران تمایل دارند در این دوران با دوستان و خانواده خود به صورت گروهی ارتباط برقرار کنند.

نسخه تحت وب برنامه Google Duo ارتقا پیدا می‌کند

طبق اظهارات شرکت گوگل، کاربران برای برخورداری از امکانات لازم و همچنین توانایی استفاده از این برنامه تحت سرویس وب، نیاز دارند تا یک حساب کاربری گوگل داشته باشند. این شرکت اعلام کرد که ویژگی مذکور طی هفته‌های پیشه رو در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین گوگل برای برنامه تماس تصویری خود قابلیتی با عنوان "حالت خانواده" را فعال ساخته که به کاربران اجازه می‌دهد از فیلتری‌ها و ماسک‌های متفاوت استفاده کنند. برنامه گوگل دوو در حالت مذکور کلید‌های قطع تماس و صدا را پنهان می‌کند تا افراد بتوانند با خیال راحت در صفحات خود مشغول به نقاشی کشیدن شوند، بدون آن که نیازی به نگرانی برای قطع غیر عمد تماس داشته باشند.

تماس تصویری گروهی به نسخه وب Google Duo می‌آید

این ویژگی در حال حاضر برای تمامی کاربران گوگل قابل استفاده است و آن‌ها می‌توانند به راحتی از قابلیت حالت خانواده بهره‌مند شوند. فیلتر‌ها و ماسک‌های مذکور تنها در مکالمه‌های تک‌نفری قابل استفاده هستند و کاربران سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید از چنین ویژگی برخوردارند. برخی از این قابلیت‌ها نیز هفته آینده بر روی دستگاه‌های مختلف قرار خواهند گرفت.

شایان ذکر است که شرکت گوگل ماه پیش اطلاعاتی از قبیل ارتقای سرویس خود برای بهبود کیفیت تماس را با کاربران برنامه Google Duo در میان گذاشت و اظهار داشت که سعی دارد ظرفیت تماس تصویری بر روی سیستم‌عامل‌های گوشی‌های هوشمند را از هشت به دوازده نفر برساند. برنامه گوگل دوو حالا تحت نظر خاویر سولترو، مدیرعامل G Suite است. این یعنی سولترو حالا همزمان بر روی برنامه Google Duo و Google Sheets نظارت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied