شمانیوز
شما نیوز

عکس لو رفته از امیر کربلایی زاده با ظاهری زنانه و جنجالی+ عکس

عکسی که امیر کربلایی زاده از گریم یکی از نمایش هایش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

عکس لو رفته از امیر کربلایی زاده با ظاهری زنانه و جنجالی+ عکس

عکسی که امیر کربلایی زاده از گریم یکی از نمایش هایش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. امیر کربلایی زاده بازیگر ئئاتر و تلویزیون و کمدین معروف خندوانه متولد 24 مهر ماه 1358 در شهر تهران می باشد و 37 سال سن دارد. امیر کربلایی زاده فعالیت نمایشی و بازیگری خود را از سال 1368 در مدرسه آغاز نمود و همزمان با آن وارد کلاس های آموزشی تئاتر در کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری شد و در سالهای 1372٬1371٬1369 بازیگر اول مسابقات دانش آموزی تئاتر کل کشور شد. اما بعد به دلیل مخالفت خانواده، مشغول به تحصیل در رشتهٔ سازه های چوبی در هنرستان شهید بهشتی تهران ( پلی تکنیک سابق ) و دانشگاه شد.

کمدین‌مشهور با ظاهری زنانه + عکس

او فعالیت حرفه ای خود را با شروع دانشگاه و کلاسهای حرفه ای تئاتر دانشگاه در سال 1377 آغاز نمود و در همان سال و در سال های 78 و 79 برنده دیپلم افتخار بازیگری اول در جشنوارهٔ سراسری تئاتر دانشجویی مراکز عالی سراسر کشور شد. وی در سال 77 با حضور در نمایش ” تلخ بازی قمر در عقرب ” به کارگردانی شهره لرستانی وارد مجموعهٔ تئاتر شهر شد و درسال 1391 با حضور در فیلم روز روشن حسین شهابی به سینمای ایران معرفی شد.
 

داریوش فرضیایی و امیر کربلایی زاده

امیرکربلایی راده در کنار داریوش فرضیایی

 
وی در فصل دوم خندوانه که سال 94 پخش شد توانست با استند آپ کمدی هایی که انجام می داد به خوبی شناخته شود و یک سکوی پرتاب برای او به شمار آمد .بعد از آن نیز در چند سریال دیگر از جمله قرعه و شهرک جیم در نقش صحبت به ایفای نقش پرداخت. البته وی پیش از این بیشتر در زمینه تئاتر فعال بوده است و کارهای زیادی در کارنامه اش دارد.
 
امیر کربلایی زاده
امیر کربلایی زاده، کمدین 36 ساله تئاتر و استندآپ کمدین شب های اخیر خندوانه با اینکه نتوانست از گروه اول بالا بیاید اما به خوبی جای خود را میان شب نشینی های مردم باز کرده است.
کمدین 36 ساله تئاتر و استندآپ کمدین شب های اخیر خندوانه با اینکه نتوانست از گروه اول بالا بیاید اما به خوبی جای خود را میان شب نشینی های مردم باز کرده است. امیر کربلایی زاده از چهارم دبستان استعداد هنری اش را در نمایش های کلاسی دبستان شکوفا کرد و تا سال های دانشجویی خودش را جا انداخت و جای پایش را روی صحنه تئاتر سفت کرد و سال 91 به عنوان بازیگر برگزیده خانه تئاتر معرفی شد.
 
کربلایی زاده که 16 سال پیش با تئاتر «پیک نیک برای جنگ» به کارگردانی «شهره لرستانی» به تئاتر معرفی شد. جای پای خود را با حدود 40 نقش در تئاتر محکم کرد و به عنوان یکی از تئاتری های کاربلد شناخته شد.
 
آقای کمدین که همین چند وقت پیش در سریال «شمعدونی» سروش صحت و فیلم های «امروز» و «روز روشن» بازی داشت، با مجموعه «گاهی به پشت سر نگاه کن» وارد چهارچوب تلویزیون شد و حالا گوشه ای از استعدادهای هنری اش را در خندوانه به نمایش گذاشته است.
 
امیر کربلایی زاده

وی با پوران مرادی که نویسنده تئاتر می باشد ازدواج نموده است.

امیر کربلایی زاده

قسمتی ازمصاحبه با امیر کربلایی زاده

 طولانی ترین روز زندگی تان کی بود؟ چرا به نظرتان اینقدر طولانی آمد؟

 
– طولانی ترین روز زندگی ام کلاس پنجم وقتی بود که پدرم می خواست برای اولین بار کارنامه ام را بگیرد. او در صف قبولی ها ایستاده بود و من هم داشتم آن سمت در حیاط بازی می کردم.پدرم آن سمت در صف با افتخار به همه فخر می فروخت و می گفت چطور باید بچه را تربیت کرد. متذکر هم می شد که پسر را چطور باید تربیت کرد و دختر را چگونه، غافل از اینکه آن سال کار تئاتر زیاد انجام داده بودم و در درس ریاضی تجدید شده بودم.پدرم با افتخار به جایگاهی که کارنامه می دادند رسید که بهش گفتند باید در صف تجدیدی ها بایستد. او هم خیلی آرام به آن صف رفت و کارنامه را گرفت و با مهربانی من را صدا کرد. سوار موتور شدیم و راه افتادیم و طولانی ترین روز زندگی من شروع شد که تقریبا سه ماه طول کشید.به خاطر این اتفاق ما مسافرت نرفتیم و مجبور شدم تمام سه ماه را ریاضی بخوانم. در آن مدت و از آن به بعد مخفیانه کار تئاتر می کردم چون اگر پدرم می فهمید دیگر چشمتان روز بد نبیند…
 
اگر آخرین بازمانده زمین باشید، چه کار می کنید؟
 
– بلند بلند آواز می خوانم چون دیگر کسی نمی گوید ببند صدات رو.
 
می خواهید به سیاره دیگری سفر کنید. فقط می توانید یک چیز با خودتان ببرید. چه چیزی را همراه تان برمی دارید؟ چرا؟
 
– حتما با خودم یک آفتابه می برم چون ممکن است آنجا نباشد و من معذب می شوم.
 
اگر بخواهید فیلم زندگی یک نفر را بسازید، فیلم چه کسی را می سازید؟
 
– اگر قرار باشد فیلم زندگی کسی را بسازم حتما فیلم زندگی پدرم را می سازم چون خیلی زندگی پر فراز و نشیب و عجیبی داشته است. واقعا زندگی اش با خیلی از پدرهایی که حالا هستند فرق می کند. از جزییاتش نمی گویم برای تان سورپرایز بماند چون یکی از هدف های بزرگ زندگی ام است. امیر کربلایی زاده بازیگران ئئاتر و تلویزیونو کمدین متولد 24 مهر ماه 1358 در شهر تهران می باشد و 37 سال سن دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied