شمانیوز
شما نیوز

جریان شعله های گاز در جنوب غربی جزیره کیش چیست؟

در پی اجرای عملیات توسعه میدان گازی کیش و با هدف انجام آزمایش های مورد نیاز، شعله های کنترل شده ای در جنوب غربی جزیره کیش مشاهده می شود که با رعایت ایمنی انجام شده است.

جریان شعله های گاز در جنوب غربی جزیره کیش چیست؟

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، ‎حسن قلی نژاد سرپرست امور زیربنایی در معاونت عمرانی این سازمان اعلام داشت: شرکت نفت و گاز پارس به عنوان مجری طرح توسعه میدان گازی جزیره کیش طی مکاتبه با سازمان نسبت به اخذ مجوز و اجرای مرحله فعال شدن فلرها اطلاع رسانی کرده است.

‎وی اضافه کرد: قرار بود این مرحله در اسفند سال گذشته انجام پذیرد که شرکت در فروردین نسبت به روشن کردن فلرها برای تست های لازم اقدام کرده و تا آخر اردیبهشت به پایان می رسد.

به گفته وی، عملیات جریان دهی، تست چاهها و سوزاندن گاز بخشی از فرایند طرح توسعه است و مراتب به معاونت عمرانی، شرکت عمران و خدمات و محیط زیست سازمان منطقه آزاد اطلاع داده شده و نظارت های لازم اعمال می شود.

وی در پایان افزود: ضمن سپاسگزاری از  برخی ساکنان  کیش که بخاطر احساس مسئولیت، مراتب را با نگرانی دنبال و اطلاع رسانی کرده اند، باید گفت که همه استانداردها در این باره لحاظ شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied