شمانیوز
شما نیوز

بهره برداری از مجموعه کیبل اسکی مارینا در کیش با اعتبار ٢٠ میلیارد ریالی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین افتتاح مجموعه کیبل‌اسکی مارینا با اشاره به ظرفیت‌های این مجموعه، به توسعه گردشگری بر مبنای ورزش‌های دریایی تاکید کرد و کیش را پایلوت ورزش‌های آبی کشور برشمرد.

بهره برداری از مجموعه کیبل اسکی مارینا در کیش با اعتبار ٢٠ میلیارد ریالی

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، جعفر آهنگران صبح امروز پنجشنبه ٢٧ خرداد در مراسم افتتاح سایت کیبل‌اسکی مجموعه "مارین‌دریا کیش" اظهار داشت: این مجموعه با سه لاین دویست‌متری، دومین مجموعه بزرگ کیبل‌اسکی ایران با شرایط ایده‌آل است که با هدف توسعه ورزش‌های آبی، ساحلی و دریایی جزیره کیش راه اندازی شد.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش نیز با اشاره به تعبیه موج‌شکن‌های مناسب در دو طرف سایت، اظهار کرد: در این مجموعه خدمات اسکی روی آب با کابل در سه لاین با شرایط مختلف ارائه می‌شود.

عزیزاله فرضی‌پور هزینه سرمایه‌گذاری این مجموعه‌ جدید را بیش از ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با توجه به تعداد کلوپ‌های غواصی و تفریحات دریایی در کیش و پایلوت بودن جزیره در زمینه ارائه خدمات دریایی کشور، اشتغال‌زایی بسیار خوبی در این حوزه انجام شده و این مجموعه‌ها در سال به حدود یک میلیون و هشتصد هزار نفر خدمات ارائه می‌دهد.

فرضی‌پور مجموعه کیبل‌اسکی را  یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب و جدید جزیره کیش در توسعه ورزش‌های آبی کشور دانست.

همچنین در ادامه ، مدیر مجموعه مارین‌کیش  بهره برداری از مجموعه کیبل اسکی مارینا به عنوان دومین کیبل‌اسکی کشور را حرکت خوبی در حوزه ورزش برشمرد و گفت: با افتتاح این سایت امکان آموزش نیز از سن کودکی فراهم شده و ۷ نفر به‌طور مستقیم به چرخه‌ اشتغال این مجموعه اضافه شدند.

علیرضا رومنده افزود: با افتتاح این مجموعه ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات کیبل‌اسکی در سطوح منطقه، ملی، بین‌المللی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی مستقیم برای ۱۵۰ نفر در کیبل اسکی مارینا گفت: رشته‌های دریایی این مجموعه شامل رشته‌های مختلف بادبانی، کایت‌بوردینگ، کایاک اقیانوسی و پدل‌بورد، و کیبل‌اسکی است که بر اساس قاعده هرم ورزش به طور مستقیم حمایت می‌شوند و با اتکا به شعار "ورزش برای همه" در زمینه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای سرمایه‌گذاری شده است.

رومنده سرمایه‌گذاری کل مجموعه مارینا را بیش از ۲هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: طرح این مجموعه از سال ۸۹ با پایان ساخت موج‌شکن‌ها، آغاز شده است و با دریافت مجوز فعالیت در سال ۹۷ و اجرای طرح های توسعه ای در سال‌های مختلف، اکنون نیز با ۹۰درصد ظرفیت خود به بهربرداری رسیده که با استقبال بسیار خوبی همراه خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied