شمانیوز
شما نیوز

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

برگزاری نشست ویژه طرح شهید سلیمانی در درگهان

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نشست ویژه طرح شهید قاسم سلیمانی با هدف بررسی اجرای این طرح در شهر درگهان با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان و دبیر ستاد کرونای شهرستان قشم، فرمانده و معاونین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و جمعی ازاصناف و بازاریان درگهان خبر داد.

برگزاری نشست ویژه طرح شهید سلیمانی در درگهان

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم امیر سرلک با اعلام این خبر گفت: در این نشست دکتر حمیدرضا بهزادی مدیر شبکه بهداشت و درمان و دبیر ستاد کرونای شهرستان قشم با تقدیر از عملکرد سازمان منطقه آزاد قشم درمقابله با شیوع ویروس کرونا و درمان بیماران مبتلا به کووید 19 در جزیره قشم، همکاری، همراهی و حمایت مادی و معنوی این سازمان را از این شبکه دراین خصوص ستایش کرد.

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم اجرای طرح شهید سلیمانی را در درگهان یکی از اقدامات مهم شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با همکاری مدیریت امور درگهان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم خواند و افزود: نحوه هماهنگی ها و هم افزایی های فی مابین این سه مجموعه دراجرای این طرح دراین نشست مورد بررسی قرار گرفت و سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم ومعاونین وی به عنوان بازوان اجرایی این طرح نقطه نظرهای خود را مطرح کردند.          

به گفته مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم اقدامات نظارتی حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم درگهان در بازارهای این شهر در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی نیز در این نشست به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دکتر بهزادی از زحمات بسیجیان و همکاری مدیریت امور درگهان و بازاریان در اجرای هرچه بهتر این طرح تقدیر و تشکر کرد.

امیر سرلک با مثبت ارزیابی کردن مجموعه اقدامات بازاریان درگهان در بحث مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شهر از حسن همکاری و هماهنگی های آنها با مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم، شبکه بهداشت و درمان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قشم تشکر کرد و خواستار تداوم این همکاری ها و هماهنگی ها تا ریشه کن شدن ویروس کرونا شد.  

گفتنی است طرح شهید قاسم سلیمانی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستورات فرماندهی ‌کل سپاه و پیرو تفاهم‌‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت به ‌منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا درکل کشور اجرا می شود.

یادآور می شود که ظرفیت های عظیم درگهان در حوزه های اقتصاد، تجارت و گردشگری می طلبد که جنبه های اجتماعی و بخصوص زیست محیطی این شهر از جمله مقوله سلامت برای توسعه موزون گردشگری جزیره قشم مورد توجه جدی قرار بگیرد.

درگهان که در 20 کیلومتری غرب شهر قشم واقع شده است به علت دارا بودن بازارهای خرید و پاساژهای بزرگ تجاری یکی از مراکز عمده تجاری نه تنها منطقه آزاد قشم بلکه جنوب کشور نیز محسوب می شود و سالانه میلیون ها مسافر و گردشگر از آن بازدید می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied