شمانیوز
شما نیوز

بازدید بیش از 3 هزار اماکن عمومی سلامت محور در کیش

کارشناسان مرکز توسعه سلامت کیش از سه هزار و 32 اماکن عمومی سلامت محور در سطح جزیره کیش بازدید کردند

بازدید بیش از 3 هزار اماکن عمومی سلامت محور در کیش

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در رابطه با بازدید کارشناسان این مرکز از اماکن عمومی سلامت محور در سطح جزیره کیش، گفت: کارشناسان مرکز توسعه سلامت کیش در تیر ماه امسال تعداد 2هزار و 91مورد از اماکن عمومی،756 مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و 185 مورد از غرفه های آرایشی و بهداشتی در سطح جزیره کیش بازدید کردند.

رضانیا اظهار داشت: در این مدت 28مورد نمونه برداری میکربی و شیمیایی و 198مورد کلر سنجی از آب آشامیدنی، 679 مورد اندازه گیری (دما،روغن ،نمک)توسط تجهیزات پرتابلی انجام شده است.

وی افزود: تیرماه امسال به میزان 12هزار و 776کیلو گرم مواد غذایی غیرقابل مصرف جمع آوری و معدوم سازی شده است.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از پملمپ 4 واحد متخلف بخاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در این منطقه خبر داد و گفت: نظارت های حداکثری بهداشت محیط در مناطق مختلف جزیره نقش تاثیر گذاری در ارتقای شاخص های سلامت دارد.

محمدرضا رضانیا در ادامه، خاطرنشان کرد: به منظور حفظ وارتقای سلامت مردم؛ بازرسی های بهداشت محیط با استمرار و جدیت تمام ادامه دارد.

رضانیا افزود: برگزاری آموزش های فردی در صنوف و توزیع بروشورهای آموزشی و بهداشتی جهت آگاهی بخشی به عموم مردم از خطرات ناشی از ویروس کرونا از جمله اقدامات موثر بازرسان بهداشت محیط کیش است.

لازم به ذکر است رئیس مرکز توسعه سلامت کیش به اطلاع تمام مردم جزیره می رساند؛ در زمان خرید به تاریخ تولید و انقضای مواد غذایی دقت کنند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت موارد را به سامانه 190 اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied