شمانیوز
شما نیوز

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

تجهیز کلینیک خلیج فارس شهر قشم برای ارائه خدمات سرپایی به بیماران کرونایی

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از تجهیز کلینیک خلیج فارس شهر قشم به تخت بیمارستانی و سایر ملزومات جهت پذیرش بیماران سرپایی توسط این سازمان و با همیاری تعدادی از جوانان بومی قشم خبر داد.

تجهیز کلینیک خلیج فارس شهر قشم برای ارائه خدمات سرپایی به بیماران کرونایی

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم ، اظهار کرد: با توجه افزایش مراجعه بیماران مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم و تصمیم شبکه بهداشت شهرستان برای راه اندازی کلینیک خلیج فارس جهت درمان بیماران سرپایی کرونایی اختصاص یافته و سازمان منطقه آزاد قشم با همیاری تعدادی از جوانان همیار سلامت به این امر مبادرت ورزید.
وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود  با هدایت کادر درمان شهرستان،اقدام به تامین تعداد  25 تخت و تشک بیمارستانی، ترولی، پایه سرم و سایر تجهیزات و ملزومات مورد نیاز کلینیک خلیج فارس نموده و این کلینیک را برای ارائه خدمات سرپایی و سرم تراپی به بیماران کرونایی آماده کرده است.
به گفته زارعی؛ در حال حاضر مرکز پزشکی خلیج فارس در غرب جزیره قشم نیز اقدام به ویزیت و پذیرش بیماران سرپایی کرونا می نماید.
وی ادامه داد: پیش از این نیز از سوی سازمان منطقه آزاد قشم با دستور مدیرعامل این سازمان تعداد 50 عدد کپسول اکسیژن به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) اهدا شده بود و همچنین یک دستگاه خودرو برای حمل و نقل و شارژ این کپسول ها در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفته بود.
گفتنی است، سازمان منطقه آزاد قشم در اردیبهشت ماه سال جاری با خرید و نصب دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان پیامبر اعظم (ص)،ظرفیت اکسیژن تولیدی در این مرکز درمانی را به میزان  دو برابر، معادل یک هزار و 200 لیتر در دقیقه افزایش داد و این بیمارستان توانست از این طریق به ارائه خدمات بهتر به بیماران کمک شایانی  نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied