شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم عنوان کرد:

همکاری و تعامل میان بخش ها و سازمان های مختلف عامل ایجاد توسعه پایدار در قشم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان بر لزوم همکاری و تعامل میان بخش ها و نهادهای مختلف جهت افزایش کیفیت زندگی ساکنان جزیره قشم و حرکت به سوی توسعه پایدار تاکید کرد.

همکاری و تعامل میان بخش ها و سازمان های مختلف عامل ایجاد توسعه پایدار در قشم

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علی درویش پور در دیدار با سرهنگ حجت امیری کیا، بیان کرد: خوشبختانه امروز قشم بواسطه وجود فضای همدلی و وحدت، در حوزه امنیت از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است. 

وی ادامه داد: حفظ همدلی و امنیت موجود جهت ایجاد رونق اقتصادی، تشویق سرمایه گذاران برای حضور در جزیره و توسعه صنعت گردشگری تنها با همراهی و همکاری خوب و سازنده میان سازمان ها، نهادها، بخش ها، فعالان حوزه های مختلف و جامعه محلی ادامه می یابد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تامین امنیت سرمایه گذاران و تلاش جهت جذب فعالان اقتصادی می تواند موجب تسهیل در فرآیند سرمایه گذاری و رفع موانع تولید جزیره و حرکت در مسیر توسعه و رونق اقتصادی گردد.

درویش پور در پایان ضمن اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد قشم جهت همکاری و همراهی با مجموعه سپاه در اجرای برنامه های مختلف، تاکید کرد: توسعه پایدار و متوازن با همراهی بدنه اجتماعی ایجاد و حفظ می شود و با آسیب شناسی به موقع و حل مشکلات می توان موجب افزایش کیفیت زندگی ساکنان شود.

براساس این گزارش، سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیح سپاه پاسداران قشم نیز در این جلسه ضمن تقدیر از همراهی و تعامل سازنده میان این نهاد و سازمان منطقه آزاد قشم بر لزوم آسیب شناسی دقیق معضلات اجتماعی و همچنین اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی جهت آگاهی بخشی تاکید کرد.

وی همچنین همراهی و فضای وحدت شکل گرفته در جزیره قشم را یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در راستای استقبال گردشگران و حضور اقتصادی در جزیره قشم و حرکت به سوی توسعه پایدار قلمداد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied