شمانیوز
شما نیوز

در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل هسته مرکزی گزینش سازمان بیمه سلامت مطرح شد:

باید کرامت فرد در تمام اقدامات به بهترین شکل حفظ شود

مراسم تکریم و معارفه مدیر کل هسته مرکزی گزینش سازمان بیمه سلامت با حضور مدیران سازمان بیمه سلامت ایران برگزار شد.

باید کرامت فرد در تمام اقدامات به بهترین شکل حفظ شود

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه خبریآی‌هینا، شاهرخ رامزی معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع بیمه سلامت در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته مقدس بیان کرد: گزینش یکی از شاخه‌های اصلی هر سازمانی است که مسئولیت بسیار سنگینی را بر عهده دارد. در واقع افرادی که در این سمت قرار می‌گیرند دنیا و آخریت خود را در معرض معامله با خدا قرار می‌دهند.

وی یکی از ویژه‌های مثبت مدیر کل گزینش را حسن اخلاق و گذشت عنوان کرد و گفت: خوشحالیم که مجموعه سازمان بیمه سلامت چنین نیروهای توانمندی را رشد داده است که امیدواریم سایرهمکاران نیز چنین منشی را در اقدامات خود به کار گیرند.

در ادامه رضا بسحاق مدیر کل سابق هسته مرکزی گزینش بیان کرد: همیشه آرزویم این بود که وقتی مجموعه ای را ترک می کنم این توفیق را داشته باشم که قدمی در جهت رضای خداوند و همکاران بردارم.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه سازمان بیمه سلامت نیروی انسانی آن است و باید همواره به آن توجه شود، افزود: در تمام اقدامات باید کرامت فرد به بهترین شکل حفظ شود. قوانین گزینش نیاز به روزرسانی دارد به نحوی که تلاش شود با اصلاح مسیر از مشکلات جلوگیری کنیم.

براساس این گزارش، مهدی نوروزیان با حفظ سمت تا زمان تعیین و تکلیف مدیر کل جدید هسته مرکزی گزینش به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شد./33


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied