شمانیوز
شما نیوز

درج صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله ارمغان ایرانیان با نماد «ارمغان» در بورس تهران

صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت قابل معامله ارمغان ایرانیان با نماد «ارمغان» در فهرست نرخ صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران درج شد.

درج صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله ارمغان ایرانیان با نماد «ارمغان» در بورس تهران

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بورس تهران به نقل از مدیریت پذیرش - براساس مصوبه‌ بورس اوراق بهادار تهران، از این تاریخ (هشتم مهرماه 1398) صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله ارمغان ایرانیان جهت سرمایه­گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت با نماد «ارمغان (ARMAGHAN)» در فهرست نرخ‌های بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس اوراق بهادار تهران درج ‌گردید.

 

مجوز تاسیس صندوق در تاریخ  27 / 07  /1390 صادر گردید و صندوق به روش صدور و ابطال به فعالیت می نمود . لیکن بر اساس مجوز شماره   54267 / 122 مورخ 30 / 06 / 1398 سازمان بورس و اوراق بهادار نوع صندوق از صندوق سرمایه ­گذاری مبتنی بر صدور و ابطال به صندوق سرمایه­ گذاری قابل معامله (ETF) تغییر یافت.

 

مدیر این صندوق، شرکت تامین سرمایه نوین، موسسان آن بانک اقتصاد نوین و شرکت تامین سرمایه نوین می ­باشند. همچنین متولی صندوق موسسه حسابرسی بهراد مشار و بازارگردان آن نیز شرکت تامین سرمایه نوین می باشند.

 

این صندوق حداکثر 100000000 واحد سرمایه­ گذاری خواهد داشت که تعداد 90000000 واحد آن به عنوان واحدهای عادی در نظر گرفته ­شده است . بر اساس امیدنامه صندوق، در پایان هر مقطع زمانی که ماهانه و در پایان روز پانزدهم هر ماه است، در صورتی که ارزش خالص روز واحدهای سرمایه گذاری بیش از قیمت مبنای واحدهای سرمایه­ گذاری باشد، تفاوت بین ارزش خالص روز واحدهای سرمایه­ گذاری صندوق و قیمت مبنای آنها محاسبه شده و متناسب با تعداد واحدهای سرمایه ­گذاری به حساب دارندگان واریز می­ گردد. پس از این پرداخت، ارزش خالص روز هر واحد سرمایه­ گذاری معادل قیمت مبنای آن می­ گردد.

 

 مدارک مربوط به صندوق ارمغان ایرانیان از پیوند زیر قابل دریافت است:

امیدنامه

اساسنامه

مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار

اطلاعات مربوط به بازه زمانی پذیره‌نویسی و سایر اطلاعات تکمیلی از طریق همین سایت در اختیار سرمایه‌گذاران محترم قرار خواهد گرفت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied