شمانیوز
شما نیوز

پر شدن انبارهای مواد اولیه در سالکو

مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو از راه اندازی طرح آلومینیوم جنوب به عنوان بزرگ ترین کارخانه تولید شمش این فلز در ایران، طی ماه آبان خبر داد.

پر شدن انبارهای مواد اولیه در سالکو

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو): امیر صباغ با بیان این مطلب اظهار داشت: ظرفیت انبارهای پودر آلومینا در انبارهای کارخانه آلومینیوم جنوب (سالکو)، تکمیل شده و شرایط برای شروع تولید و بهره برداری از این طرح یک میلیارد دلاری در ماه آینده، فراهم است.

وی ادامه داد: زیر ساخت های لازم اعم از جاده ها و امکانات مورد نیاز برای توسعه این فازها ایجاد شده و کارخانه آند سازی با ظرفیت سالانه 180 هزار تن برای هر یک از این فازها ایجاد خواهد شد.

مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو تصریح کرد: محصولات تولیدی این کارخانه، شمش، اسلب و بیلت آلومینیوم است که ظرفیت سالانه آن در فاز نخست 300 هزار تن است و با تکمیل فازهای 2 و 3 به یک میلیون تن خواهد رسید.

وی ادامه داد: با راه اندازی فاز نخست کارخانه آلومینیوم جنوب، 1500 نفر به طور مستقیم و 6 هزار نفر به طور غیر مستقیم به کار مشغول خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied