شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت مس:

همایش فلزات غیرآهنی منجر به تعامل بیشتر نهاد صنعت و دانشگاه می‌شود

دکتر اردشیر سعدمحمدی درخصوص حمایت شرکت مس از دومین همایش فلزات غیرآهنی گفت: در این همایش، قصد و نیت ما این است تا شرایط و نیازمندی‌ها‌ی شرکت مس را ارائه کنیم و به لحاظ فنی، با آخرین تکنیک‌ها و دانش‌های روز آشنا شویم.

همایش فلزات غیرآهنی منجر به تعامل بیشتر نهاد صنعت و دانشگاه می‌شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مس پرس: دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس با بیان این مطلب افزود: همچنین به دنبال این هستیم تا ارتباط بین شرکت‌ مس با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و شرکت‌های فنی‌حرفه‌ای خارج از کشور در دومین همایش فلزات غیرآهنی به‌گونه‌ای برقرار شود که بتوانیم در راستای کاهش هزینه‌ها و بهره‌وری مالی و فنی، به آخرین تکنیک‌های روز دنیا دسترسی پیدا کنیم.

سعدمحمدی با تأکید بر این‌که با برگزاری چنین ‌همایش‌های تخصصی ارتباط صنایع معدنی با مراکز علمی داخلی و خارجی نزدیک‌تر می‌شود اظهار داشت: قطعاً برقراری این ارتباط نزدیک منجر به این خواهد شد تا تعیین تکنیک‌های تجهیزاتی و به‌روزآوری سطح دانش برای تولید شکل بگیرد و این موضوع بدون شک به بهره‌وری بالاتر و کاهش هزینه‌ها کمک بسزایی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت مس با اشاره به نقش مهم این همایش‌ها برای افزایش دانش نیروی انسانی گفت: قطعاً نیروی انسانی ارزش بسیار بالایی دارد که باید با حضور در این همایش‌ها، نسبت به ارتقای دانش فنی، اقدام عملیاتی کنند و در این راستا این همایش می‌تواند تأثیرگذار باشد.

او ادامه داد: علاوه بر این، همایش فلزات غیرآهنی فرصتی برای سرمایه‌گذارانی است که می‌خواهند در بخش‌های مختلف شرکت مس حضور داشته باشند و شرکت مس با اعلام این فضا و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری نسبت به جذب این سرمایه‌گذارها اقدام می‌کند تا توسعه‌ها را با هزینۀ مالی مناسب به سرانجام برساند.

به گفته سعدمحمدی درمجموع شرکت مس روند روبه‌رشد و صعودی را طی می‌کند که امیدوارم با ارایۀ نقطه‌نظرات شرایط مس در این همایش نسبت به شناخت بازار بهتر برای فروش محصولات اقدام کنیم و تعداد مشتریان را ارتقا دهیم.

مدیرعامل شرکت مس افزود: همچنین فضای همایش به میزان تولید و کیفیت تولید مس کمک می‌کند و می‌تواند سرعت بهتری برای اهدافی که مس برای آینده ترسیم کرده، به ارمغان بیاورد.

سعد محمدی گفت: تلاش کردیم تا در حوزه صنعت مس پنل‌های تخصصی برگزار کنیم تا با دعوت از دانشگاه‌ها، سرمایه‌گذارها و کارگزاران بورس تعامل بین شرکت مس با حوزه‌های علمی داخلی و خارجی را افزایش دهیم و از جمیع فرصت‌های اقتصادی استفاده کنیم.

وی در پایان یادآور شد: این همایش‌ها می‌تواند جمع‌بندی خوبی برای نقطه‌نظرات نهاد صنعت، دانشگاه و اقتصاد فراهم کند تا از آن در مسیر توسعه و اعتلای شرکت مس بهره‌ ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied