شمانیوز
شما نیوز

درج صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله تصمیم جهت سرمایه گذاری در اوراق با درآمد ثابت در بورس تهران

صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت قابل معامله تصمیم با نماد «تصمیم» در فهرست نرخ صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران درج شد.

درج صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله تصمیم جهت سرمایه گذاری در اوراق با درآمد ثابت در بورس تهران

به گزارش شمانیوز و به نقل از  روابط عمومی بورس تهران به نقل از مدیریت پذیرش - براساس مصوبه‌ بورس اوراق بهادار تهران، از این تاریخ (بیست و یکم مهرماه 1398) صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله تصمیم جهت سرمایه­ گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت با نماد «تصمیم (TASMIM)» در فهرست نرخ‌های بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس اوراق بهادار تهران درج ‌گردید.

مجوز فعالیت صندوق در تاریخ 21/03/1397 صادر گردید و صندوق به روش صدور و ابطال به فعالیت پرداخت. لیکن بر اساس مجوز شماره 83843/122 مورخ 16/02/1398 سازمان بورس و اوراق بهادار نوع صندوق از صندوق سرمایه ­گذاری مبتنی بر صدور و ابطال به صندوق سرمایه گذاری قابل معامله تغییر یافت.

مدیر این صندوق، سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفرینان، موسسان شرکت سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفرینان و آقایان مرتضی سامی، مهدی نجفی، سجاد سیاح، سعید شیرزادی و محسن شهیدی می ­باشند. متولی مؤسسه حسابرسی آزموده کاران و بازارگردان آن نیز صندوق بازارگردانی امید لوتوس پارسیان می باشد.

این صندوق حداکثر 400.000.000 واحد سرمایه ­گذاری خواهد داشت که تعداد 399.000.000 واحد آن به عنوان واحدهای عادی در نظر گرفته ­شده است .

 مدارک مربوط به صندوق تصمیم از پیوند زیر قابل دریافت است:

امیدنامه

اساسنامه

مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار

اطلاعات مربوط به بازه زمانی پذیره‌نویسی و سایر اطلاعات تکمیلی از طریق همین سایت در اختیار سرمایه‌گذاران محترم قرار خواهد گرفت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied