شمانیوز
شما نیوز

ارائه خدمات بانک قرض الحسنه رسالت به زائرین اربعین حسینی

بانک قرض الحسنه رسالت با برپایی موکب و استقرار دستگاه های خودپرداز به زائرین اربعین حسینی خدمات می‌دهد.

ارائه خدمات بانک قرض الحسنه رسالت به زائرین اربعین حسینی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت ، خدمت‌رسانی و تسهیل در ارائه خدمات بانکی در سه استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان که تردد زائران در آنها بیشتر است در دستور کار بانک قرض الحسنه رسالت قرار گرفته است.

 

علاوه بر این بانک قرض الحسنه رسالت با برپایی موکب رسالت آسمانی در مرزهای مهران، خسروی، شلمچه و چذابه پذیرای زائرین اباعبدالله حسین(ع) است. فعالیت موکب های  رسالت آسمانی از 17 مهرماه آغاز شده و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت . همچنین کارکنان استان های مختلف از جمله زنجان، تهران، قزوین و کرمان به صورت داوطلب در این موکب ها به مشتاقان امام حسین(ع) خدمات می دهند.

براساس این گزارش موکب های رسالت آسمانی به همت شبکه توسعه اجتماعی رسالت که بانک قرض الحسنه رسالت نیز یکی از اعضای این شبکه به شمار می رود، برپا شده تا سهم خود را در اربعین حسینی ادا کنند.

نذرکوله پشتی اربعین برای زائرین ابا عبدالله حسین(ع) از دیگر خدمات شبکه توسعه اجتماعی رسالت است. علاقمندان به مشارکت در نذرکوله پشتی اربعین برای زائرین ابا عبدالله حسین(ع)می توانند با مراجعه به سامانه بازار اعضا به نشانی www.mbazar.org و از طریق دپارتمان رسالت آسمانی و انتخاب مشارکت های مذهبی در این امر خیر سهیم باشند.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied