شمانیوز
شما نیوز

همزمان با روز ملی صادرات:

سازمان منطقه آزاد ماکو از مشوق های صادراتی جدید رونمایی کرد

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو از ارائه مشوق های صادراتی جدید برای فعالین اقتصادی و صادرکنندگان منطقه خبر داد.

سازمان منطقه آزاد ماکو از مشوق های صادراتی جدید رونمایی کرد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ماکو: ابراهیم جلیلی با اشاره به ارائه تخفیف در هزینه های لجستیکی (انبارداری، تخلیه و بارگیری و.. ) به منظور تشویق و تسهیل صادرات گفت: علاوه بر آن پرداخت کمک هزینه اعزام هیأت های تجاری ـ بازاریابی در حوزه صادرات و تجارت بین الملل و پرداخت کمک هزینه پذیرش هیأت های تجاری ـ سرمایه گذاری از جمله مشوق های صادراتی منطقه آزاد ماکو است.

جلیلی افزود: پرداخت کمک هزینه حضور در نمایشگاه های بین المللی معتبر خارج از کشور و نمایشگاه های اختصاصی در بازارهای هدف به منظور بازاریابی و حضور در بازارهای جهانی از دیگر مشوق های صادراتی در منطقه آزاد ماکو است.

وی از پرداخت کمک هزینه کارمزد و حق صدور بیمه صدور ضمانت نامه و بیمه های اعتبار صادراتی نیز خبر داد و اظهار داشت:‌ کمک هزینه ثبت علائم و نام تجاری کالا و خدمات ایرانی در بازارهای هدف نیز پرداخت می شود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو از پرداخت کمک هزینه برای تبلیغات، بازاریابی،‌اطلاع رسانی، مشاوره،‌ آموزش و فرهنگ سازی در حوزه صادرات نیز به عنوان دیگر مشوق های صادراتی نام برد و تصریح کرد: کمک هزینه راه اندازی پایگاه اینترنتی برای انجام فعالیت های بازاریابی، عرضه و شناساندن محصولات تولیدی منطقه نیز برای صادرکنندگان پرداخت می شود.

گفتنی است؛ در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۹ میلیون دلار صادرات از منطقه آزاد ماکو صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied