شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پنجمین همایش صنعت دیرگداز:

ظرفیت تولید مس در کرمان به 400 هزار تن می رسد

اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پنجمین همایش صنعت دیرگداز اظهار کرد: ظرفیت تولید به 400 هزار تن در استان کرمان می‌رسد.

ظرفیت تولید مس در کرمان به 400 هزار تن می رسد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از معدن نیوز: اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پنجمین همایش صنعت دیرگداز اظهار کرد: ظرفیت تولید به 400 هزارتن در استان کرمان می‌رسد.

سعدمحمدی ادامه داد: در سرچشمه ظرفیت تولید 280 هزار تن است که با کارخانه 100 هزار تنی سونگون ظرفیت کل کشور به 500 هزار تن خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اینکه در مس در رتبه هشتم جهان هستیم، افزود: اکنون ذخایر مس ما 34.5 میلیون تن است و امیدواریم به رتبه هفتم در دنیا برسیم.

به گفته سعدمحمدی سیستم‌های تولیدکننده نسوز را بر اساس کیفیت شناسایی نموده و همه آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. در 6ماهه 98 میران مصرف ما 102هزار و 700تن آجر نسوز و بیش از 5میلیون تن جرم‌ نسوز بوده است.

وی گفت: ما با شرکت‌های خارجی همکاری داریم و تمایل داریم با شرکت های داخلی نیز همکاری کنیم. 5 درصد از نیاز خود را از خارج تهیه کردیم که آنها اگر در داخل تولید شود آن را هم از داخل خرید می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تاکید کرد: توجه به زمان تحویل مواد نسوز بسیار مهم است و باید سر موعد آن را تحویل دهید‌.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied