شمانیوز
شما نیوز

استاندار مازندران مطرح کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت های نوین الکترونیکی با هدف ارایه آسان خدمات بیمه سلامت

استاندار مازندران گفت: برای ارایه آسان خدمات بیمه سلامت باید از بستر های نوین الکترونیکی استفاده کرد.

ضرورت استفاده از ظرفیت های نوین الکترونیکی با هدف ارایه آسان خدمات بیمه سلامت

استاندار مازندران مطرح کرد:

به گزارش شمانیوز : احمد حسین زادگان  با اشاره به در پیش  بودن هفته بیمه سلامت گفت: ارتقا شاخص های سلامت در سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بسیاری از خدمات پیچیده بهداشتی و درمانی مانند پیوند اعضا و جراحی های بزرگ بی نظیر و ستودنی است.

 

استاندار مازندران افزود: بدون شک جامعه سالم، بستر ساز توسعه ، رشد و شکوفایی کشور در تمامی زمینه هاست، از این رو با ابلاغ سیاست های کلی نظام در بخش سلامت از سوی مقام معظم رهبری و برنامه سلامت محور دولت تدبیر و امید، اقدامات و برنامه های ارزنده ای در جهت بهبود و ارتقا بیمه سلامت همگانی و افزایش امید به زندگی صورت گرفت.

 

حسین زادگان تصریح کرد: تحقق پوشش همگانی سلامت در بستر رویکرد اجتماعی، همکاری، همیاری ، هم افزایی مجدانه و مسئولانه آحاد جامعه و همه نهادها و دستگاه ها امکان پذیر است.

وی اظهار داشت: نیل به جامعه سالم با همه ابعاد آن بدون مشارکت اجتماعی و مسئولیت پذیری عمومی و همگانی گسترده بین بخشی میسر نخواهد شد.

 

استاندار مازندران گفت: انتظار می رود هم استانی ها و دستگاه های متولی سلامت در سراسر استان از ظرفیت های جدید و نوین الکترونیکی سازمان بیمه سلامت ، امکان تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و پوشش بیمه همگانی بهره گیرند، تا پوشش همگانی بیمه سلامت ، برنامه ریزی و‌تحقق اهداف و سیاست های کلان این حوزه و ارایه عادلانه و بهتر خدمات جامعه سلامت تسهیل شود.

 

وی افزود: به عنوان خدمتگزار مردم و نماینده دولت در استان امیدوارم با تمرکز دولت و همدلی جامعه، هماهنگی و هم افزایی بین بخشی و انگیزه متعالی اعضا خانواده بزرگ سلامت استان، ارتقا سلامت همه جانبه و زندگی سالم برای مردم استان مازندران نه تنها دور از دسترس نیست؛ بلکه امکان تحقق کامل آن وجود خواهد داشت.

 

وی در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بیمه سلامت به دست اندرکاران بیمه سلامت  و تلاش گران عرصه سلامت تبریک گفت و ضمن تقدیر و تشکر برای تمامی فعالان آرزوی توفیق و سربلندی دارم./۲۲

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied