شمانیوز
شما نیوز

براساس گزارش ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در هفته دولت اعلام شد:

وزارت صنعت، معدن و تجارت جزو فعال ترین دستگاه ها در رسانه های جمعی

براساس گزارش ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در هفته دولت 98، وزارت صنعت، معدن و تجارت جزو فعال ترین دستگاه ها در رسانه های جمعی اعلام شد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت جزو فعال ترین دستگاه ها در رسانه های جمعی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو): طبق گزارش مدیریتی عملکرد رسانه ای و تبلیغی دستگاه های اجرایی و استانداری های کشور در هفته دولت 98 منتشره از سوی اداره کل دفتر دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، میزان حضور رؤسا، معاونان و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی در برنامه های تلویزیونی و رادیویی، 119 مورد بوده است.

از این میزان، 68 برنامه تلویزیونی و 51 برنامه رادیویی بوده که فعال ترین دستگاه ها در این حوزه، وزارتخانه های نفت (17 مورد)، آموزش و پرورش (16 مورد)، امور اقتصادی و دارایی (12 مورد) و وزارت صنعت، معدن و تجارت (11 مورد) بوده است.

همچنین به مناسبت هفته دولت، مدیران ارشد دستگاه ها،100 گفت و گو با رسانه ها انجام داده اند که وزارتخانه های «امور اقتصادی و دارایی»، «نفت»، «ارتباطات و فناوری اطلاعات» و «صنعت، معدن و تجارت» در این زمینه، فعال ترین دستگاه ها شناخته شدند.

گزارش مدیریتی عملکرد رسانه ای و تبلیغی دستگاه های اجرایی و استانداری های کشور در هفته دولت 98 حاکی است: وزارت صنعت، معدن و تجارت طی این مدت، 9 مورد «گفت و گو با رسانه های داخلی»، یک مورد «دیدار با تشکل های مردم نهاد، نخبگان، ذینفعان و غیره»، 29 مورد «تولید محتوا»، 3 مورد «سفر استانی» و 11 مورد «افتتاح یا بازدید از پروژه ها» داشته است.

اقدامات انجام شده در این گزارش، از سوی 27 دستگاه دولتی و طی بازه زمانی 27 مرداد تا 11 شهریور 98 انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied