شمانیوز
شما نیوز

فولاد خوزستان در خوب شدن حال مردم استان نقش مهمی ایفا می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور در غرفه فولاد خوزستان در سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی، نقش فولاد خوزستان در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و خوب شدن حال مردم این استان را قابل تقدیر دانست.

فولاد خوزستان در خوب شدن حال مردم استان نقش مهمی ایفا می‌کند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان: افشین حیدری درباره‌ی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در سطح استان اظهار داشت: لازمه‌ی تشکیل چنین نمایشگاهی، مشارکت و تداوم حضور شرکت‌های بزرگ صنعتی است.

وی در ادامه افزود: حمایت شرکت‌های بزرگ صنعتی بدون وجود زیرساخت مناسب نتیجه‌ای نخواهد داشت. این امر نیازمند ورود نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، همراه با ارائه طرح‌ها و لایه‌های حمایتی از شرکت‌های صنعتی فعال در حوزه سلامت جسم و روان مردم است. طرح‌های حمایتی از شرکت‌‌های بزرگ، می‌تواند مشوق مناسبی برای این شرکت‌ها در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی آن‌ها باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی برای معرفی و شناساندن شرکت‌های تولیدی حامی ورزش و ایجاد فضایی برای ارائه ظرفیت‌های این شرکت‌ها به مردم از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد.

حیدری در ادامه سخنان خود، از برگزاری مراسمی برای تجلیل از ورزشکاران قهرمان استانی با حضور شرکت‌های حمایت کننده ورزش، همچون فولادخوزستان در آینده خبر داد.

وی افزود: در این مراسم با اندکی تفاوت نسبت به گذشته، برخی از باشگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ صنعتی که در حوزه ورزش فعالیت دارند، مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند.

حیدری با تشکر از علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به خاطر حمایت از ورزش استان اظهار داشت: با نگاه ویژه استاندار به تیم فولاد خوزستان و با وجود کادر فنی مجرب و مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، امیدواریم این تیم به روزهای اوج خود بازگشته و برای استان افتخارآفرین شود.

وی در پایان سخنان خود از برگزاری جلسه‌ای با حضور مدیر مالیاتی استان، مدیرعامل فولاد‌خوزستان و چند شرکت دیگر برای بررسی  ظرفیت‌های قانونی درباره‌ی ارزش افزوده و سایر قوانین، برای کمک به شرکت‌های حامی ورزش در آینده نزدیک خبر داد.

این گزارش حاکی است، غرفه فولاد خوزستان در سالن امام رضا (ع)، واقع در محل نمایشگاه‌های بین المللی اهواز از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۴ آبان ماه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰ پذیرای بازدید کنندگان می‌باشد.

خوب2

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied