شمانیوز
شما نیوز

استاندار قزوین:تامین اجتماعی اقدامات ارزشمندی در حوزه درمان انجام داده است

استاندار قزوین در دیدار با مدیران بیمه ای و درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: سازمان تامین اجتماعی با وجود تمام مشکلات اقتصادی به واسطه تحریم های پیش آمده، همچنان سازمانی به روز، پویا و چابک است.

استاندار قزوین:تامین اجتماعی اقدامات ارزشمندی در حوزه درمان انجام داده است

به گزارش شمانیوز و به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جمالی پور ضمن اشاره به تعامل خوب هر دو بخش بیمه ای و درمان تامین اجتماعی استان با ذینفعان اظهار داشت: جلب رضایت مردم اساس کار ماست و سازمان تامین اجتماعی در تکریم ارباب رجوع، الکترونیکی کردن خدمات و ارتقاء کیفیت خدمات درمانی اقدامات خوبی انجام داده است که منجر به رضایتمندی بیمه شدگان می شود.

استاندار قزوین افزود: ارائه خدمات شایسته به ذینفعان، هویت و عیار سازمان تامین اجتماعی را مشخص می کند و هر چه خدمات بهتر باشد میزان ارتباط و اعتماد مدیران افزایش می یابد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: این مدیریت با داشتن 2 بیمارستان، 8 مرکز درمانی و 350تخت بستری در رتبه سوم دسترسی به تخت کشور را دارد.

دکتر محمد صادق بابایی افزایش تخت های آی سی یو و سی سی یو، هتلینگ بیمارستانهای رازی و تاکستان، نسخه الکترونیک، تشکیل پرونده مزمن و نظام ارجاع را از جمله اقدامات مهم این مدیریت در سالهای اخیر برشمرد.

وی ادامه داد: 800 مرکز طرف قرارداد با تامین اجتماعی در استان قزوین وجود دارد که بیمه شدگان می توانند به آن مراکز جهت خرید خدمت درمانی مراجعه نمایند و نیز دفترچه بیماران خاص به منظور رفاه حال بیماران تالاسمی، هموفیلی و دیالیزی صادر شده است که 90 درصد هزینه آنان توسط بیمه تامین اجتماعی پرداخت می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied