شمانیوز
شما نیوز

مشتریان علی بابا بیت کوین هدیه می گیرند

علی بابا، غول تجارت الکترونیکی چینی طی همکاری با لولی (Lolli) برنامه پاداش های بیت کوین به مشتریان خود امکان داده است تا ۵ درصد بیت کوین دریافت کنند.

 مشتریان علی بابا بیت کوین هدیه می گیرند

علی بابا، غول تجارت الکترونیکی چینی طی همکاری با لولی (Lolli) برنامه پاداش های بیت کوین به مشتریان خود امکان داده است تا ۵ درصد بیت کوین دریافت کنند. مشتریان علی بابا اکنون می‌توانند هنگام خرید هزاران کالای آنلاین، ساتوشی، کوچکترین واحد بیت کوین به ارزش ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱ دریافت کنند.

الکس ادلمن (Alex Adelman) مدیرعامل و موسس لولی خاطرنشان کرد که اقدام اخیر آنها یک نقطه عطف در همکاری با شرکت های دیگر می‌باشد زیرا علی بابا بزرگترین خرده فروش و شرکت تجارت الکترونیکی در جهان می‌باشد.

وی بیان کرد:

 همکاری ما به کاربران امکان می‌دهد تا به طور رایگان به ازای خرید میلیون ها محصول آنلاین، بیت کوین کسب کنند. مهم ترین بخش این همکاری آن است که از رسالت ما در خصوص اتصال به سراسر جهان از طریق تجارت پشتیبانی می‌کند.

 

 

2533542 - Copy (2)

 

 

این ویژگی فقط در آمریکا در دسترس می‌باشد

طبق گزارش کوین دسک، این برنامه جدید فقط برای خریداران آمریکایی در دسترس خواهد بود. آبری استروبل (Aubrey Strobel) مدیر ارتباطات لولی مدعی شد که شهروندان چینی نمی‌توانند در این برنامه شرکت کنند و محصولات از کشور چین به کاربران آمریکایی ارسال خواهد شد.

ادلمن در گزارش خود به برنامه های این شرکت در خصوص گسترش بین المللی در سال ۲۰۲۰ اشاره و تاکید کرد که این همکاری قدم بزرگی برای اتصال کشور چین و آمریکا از طریق بیت کوین و تجارت می‌باشد.

اوایل امروز کوین تلگراف در خصوص فولد (Fold) یکی از قدیمی ترین برنامه های پاداش خرید به صورت بیت کوین گزارش داد که از غول اجاره املاک Airbnb پشتیبانی خواهد کرد. با این ویژگی جدید، کاربران فولد می‌توانند ۳ درصد هزینه خرج کرده خود را به صورت بیت کوین دریافت کنند و از طریق این پلتفرم به رزرو خانه های مورد نظر خود بپردازند. این برنامه در کشورهایی نظیر آمریکا، استرالیا، کانادا، ایرلند، مکزیک و بریتانیا فعالیت دارد.

علی بابا تا امروز نظر مثبتی به بیت کوین نداشته است. در تاریخ ۱۰ اکتبر، برنامه پرداخت دیجیتال علی بابا به اسم AliPay موضع مخالف خود در مقابل بیت کوین را تکرار و تایید کرد که تمام تراکنش های مرتبط با بیت کوین را ممنوع خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied