شمانیوز
شما نیوز

دادستان قم تاکید کرد:

رویکرد دستگاه قضا ریشه کن نمودن فرارمالیاتی است

دادستان قم گفت: رویکرد دستگاه قضا ریشه کن نمودن فرارمالیاتی است و در این زمینه با کسی تعارف نداریم وبا تمام قوا پیگیر خواهیم بود.

رویکرد دستگاه قضا ریشه کن نمودن فرارمالیاتی است

به گزارش شمانیوز و به نقل از رسانه مالیاتی ایران، حجه الاسلام و المسلمین غریب، دادستان قم در دیداربا مدیرکل امور مالیاتی استان اظهارداشت: در حال حاضر درموقعیت خاص اقتصادی هستیم و با فشار دشمن نباید به درآمدهای نفتی اتکا کنیم و در این حال باید با اخذ مالیات منصفانه و عادلانه آنرا جبران کنیم .

وی افزود : وظیفه قانونی ، شرعی و عرفی داریم که نظارت دقیق و بی وقفه برای دریافت حداکثر مالیات عادلانه و کمترین میزان فرار مالیاتی را در این زمینه داشته باشیم، همانطور که در اکثر کشورهای پیشرفته بدترین جرم فرار مالیاتی است و متاسفانه در کشور برخی به آن افتخار می کنند.

دادستان قم ازپزشکانی که تاکنون تمکین نکرده اند خواست به قانون پایبند باشند ودرغیراین صورت دادسرا ورود خواهد نمود و درب هیچ کارگاه و بنگاه اقتصادی به روی ماموران مالیاتی نباید بسته باشد و دستگاه قضا همکاری لازم را با مامورین مالیاتی خواهد داشت.

دراین دیدار امدادی فرد، مدیرکل امور مالیاتی استان قم از رویکرد جدید دستگاه قضا در ورود به مسائل اقتصادی و بالاخص مالیات و پیگیری مبارزه با فرارهای مالیاتی و پولشویی در سطح کلان و همچنین همراهی مسئولین قضایی استان قم با اداره کل امور مالیاتی تقدیرو تشکر نمود.

وی افزود: با عنایت به اینکه از سال بعد رسیدگی علی الراس نخواهیم داشت دریافت اطلاعات صحیح ، دقیق و جامع مربوط به فعالیت مودیان در دستور کار می باشد و با شفاف سازی و عدالت مالیاتی به توسعه اقتصادی کشور خواهیم رسید.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied