شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد:

نصب صندوق فروش موجب افزایش عدالت مالیاتی می‌شود

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نصب صندوق فروش بسترساز شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی و عدالت مالیاتی است.

نصب صندوق فروش موجب افزایش عدالت مالیاتی می‌شود

به گزارش شمانیوز و به نقل از رسانه ایران مالیاتی، محمدعلی غفاری، مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویر احمد راه‌اندازی پایانه فروشگاهی مراکز کسب کار را پیش‌نیاز شفاف‌سازی اقتصادی دانست و اظهار داشت: تحقق این مهم به عدالت مالیاتی و درعین‌حال توسعه اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به فراخوان نصب صندوق فروش، عزم ملی سه قوه برای افزایش درآمدهای کشور از طریق مالیات، برقراری عدالت اقتصادی و توزیع عادلانه درآمدها یک فرصت ممتاز برای شکوفایی اقتصاد درون‌زا است و جلوگیری از فرار مالیاتی در سایه هم‌افزایی ملی ممکن خواهد شد.

غفاری قطع وابستگی اقتصادی کشور را یکی از حیاتی‌ترین نیازهای جامعه دانست و تصریح کرد: عبور از چالش‌های جنگ اقتصادی به‌عنوان یکی از توطئه‌های دشمن، به برنامه‌ریزی اساسی و هم‌افزایی ملی و بین بخشی برای افزایش درآمدهایی ازجمله مالیات نیازمند است.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: نصب کارت‌خوان مجهز به استانداردهای تعریف‌شده مالیاتی در تمامی بنگاه‌های اقتصادی و مراکز کسب‌وکار و خدمات و نظارت بر این فرآیند لازمه تحقق عدالت مالیاتی و افزایش درآمدهای مالیاتی است و سازمان امور مالیاتی برای تحقق این هدف بزرگ به مشارکت مردم و دیگر بخش‌ها نیاز دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied