شمانیوز
شما نیوز

بازدید معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات زیر ساخت از نمایشگاه تلکام پلاس 2019

مهندس نرگس طاهری معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات زیر ساخت، دکتر حاتمیان مدیرکل دفتر مدیریت استراتژیک و کسب و کارهای نوین و هیات همراه با حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات اطلاع رسانی(تلکام پلاس 2019 ) از غرفه های این نمایشگاه بازدید و با غرفه داران گفتگو کرد .

بازدید معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات زیر ساخت از نمایشگاه تلکام پلاس 2019

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیر ساخت، مهندس نرگس طاهری معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات زیر ساخت و هیات همراه ضمن بازدید از غرفه های مستقر در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی با غرفه داران گفتگو و در جریان آخرین محصولات ارائه شده از سوی این شرکت ها قرار گرفت.

 

بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و راه حل‌های نوآورانه CIT؛تلکام پلاس 98 صبح امروز با حضور دکتر فیروزآبادی، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی و دکتر ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سه شنبه 26 آذرماه 98 گشایش یافت.

 

بر اساس این گزارش این نمایشگاه با رویکردی متفاوت با نمایشگاه‌های 19 دوره‌ی قبل و با راهبری سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه‌ی صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران برگزار می شود.

 

در همین راستا شرکت ارتباطات زیر ساخت با ایجاد میز گفتگو با حضور مدیران ارشدو کارشناسان متخصص در بخش های فنی در روزهای 27 و 28 آذرماه سالجاری در این دوره از نمایشگاه تلکام پلاس پاسخگوی سوالات مشتریان و ذینفعان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied