شمانیوز
شما نیوز

قیمت روز خودرو سه شنبه ۲۶ آذر؛ سایپا و ایران خودرو به روند ارزانی ادامه می‌دهند؟

کاهش قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو با کمترین سرعت در حال پیگیری است. خودروهای سایپا اغلب سر جایشان متوقف شده‌اند و تنها تیبا به کاهش قیمت ادامه می‌دهد. محصولات ایران خودرو هم وضعیت مشابهی دارند و به جز کاهش قیت رانا، پژو پارس و پژو 206، دیگر محصولات روی همان نرخ‌های روز قبل ایستاده‌اند

قیمت روز خودرو سه شنبه ۲۶ آذر؛ سایپا و ایران خودرو به روند ارزانی ادامه می‌دهند؟
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرارو: کاهش قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو با کمترین سرعت در حال پیگیری است. خودروهای سایپا اغلب سر جایشان متوقف شده‌اند و تنها تیبا به کاهش قیمت ادامه می‌دهد. محصولات ایران خودرو هم وضعیت مشابهی دارند و به جز کاهش قیت رانا، پژو پارس و پژو 206، دیگر محصولات روی همان نرخ‌های روز قبل ایستاده‌اند.
 

قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز سه‌شنبه ۲۶ آذر ۹۸

کاهش قیمت خودرو‌های سایپا امروز تا حدودی متوقف شده است. اغلب خودرو‌ها با همان قیمت‌های روز گذشته در بازار فروخته می‌شوند. کوییک دنده‌ای همچنان ۷۳ میلیون تومان است و ساینا با نرخ ۶۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. تیبا صندوق‌دار تنها کاهش قیمت خودرو‌های سایپا را رقم زده و حدود ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده است. قیمت روز تیبا صندوق‌دار در حال حاضر ۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. در طرف مقابل تیبا ۲ با همان قیمت روز گذشته یعنی ۶۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. 

 

قیمت روز پراید در بازار امروز سه‌شنبه ۲۶ آذر ۹۸

پراید امروز هیچ تغییری نسبت به روز قبل ندارد. سایپا ۱۱۱ یا همان پراید هاچ‌بک در بازار با قیمت ۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و پراید صندوق‌دار روی ۴۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان متوقف شده است. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای پراید سایپا ۱۳۱، ۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام می‌شود.   پراید وانت که اخیرا از پراید هاچ‌بک سبقت گرفته و به عنوان گران‌ترین مدل پراید شناخته می‌شود، در بازار ۵۵ میلیون تومان قیمت دارد و تغییری نسبت به روز گذشته نداشته است.

قیمت روز محصولات سایپا امروز سه‌شنبه ۲۶ آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۳,۸۰۰,۰۰۰
۵۳,۸۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۴۹,۶۰۰,۰۰۰
۴۹,۶۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۵۵,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۰۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۵۸,۵۰۰,۰۰۰
۵۹,۰۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۳,۸۰۰,۰۰۰
۶۳,۸۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۴,۲۰۰,۰۰۰
۶۴,۲۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۲۶ آذر ۹۸

محصولات ایران خودرو روز به روز سرعت کاهش قیمت خود را کمتر می‌کنند. امروز اغلب محصولات این کارخانه بدونه تغییر در بازار باقی مانده‌اند و شاهد ادامه کاهش قیمت پژو پارس، ۲۰۶ و رانا هستیم. برای مثال امروز سمند LX در بازار با همان قیمت روز قبل یعنی ۸۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. سمند EF۷ هم روی نرخ ۹۷ میلیون تومان متوقف شده است. باید توجه داشته باشید که سمند EF۷ این روز‌ها حدود ۲۷ میلیون تومان بالاتر از نرخ مصوب فروخته می‌شود.

پژو ۴۰۵ GLX وضعیتی مشابه سمند دارد. امروز این محصول ایران خودرو با قیمت ۷۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و تغییری نسبت روز گذشته ندارد. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز هم مثل دیروز ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول حدود ۳۰ میلیون تومان پایین‌تر و معادل ۶۵ میلیون تومان است. قیمت روز پژو ۴۰۵ SLX در بازار ۹۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.

پژو پارس به روند کاهش قیمت روز‌های گذشته ادامه می‌دهد. امروز این محصول ایران خودرو در بازار حدود ۸۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۱۰۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. رانا هم کاهش قیمت ۴۰۰ هزار تومانی را در کارنامه خود ثبت کرده و تا ۹۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزان شده است.

پژو ۲۰۶ کاهش قیمت دیگری را در بین محصولات ایران خودرو رقم زده است. امروز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ حدود ۵۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز ارزان شده و با قیمت ۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم یک میلیون تومان ارزش خود را از دست داده و تا ۱۱۱ میلیون تومان پایین آمده است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار گام‌های کوتاه‌تری برداشته و با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی به ۱۱۲ میلیون تومان رسیده است.

دنا همگام با اغلب محصولات ایران خودرو امروز با ثبات قیمت به استقبال مشتریانش آمده است. دنا معمولی تیپ ۲ در بازار مثل روز گذشته با قیمت ۱۲۶ میلیون تومان فروخته می‌شود. دنا پلاس تیپ ۲ همچنان ۱۴۵ میلیون تومان است و دنا پلاس توربو با همان نرخ روز‌های قبل یعنی ۱۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار قیمت‌گذاری می‌شود.

 

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۲۶ آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۶۹,۴۰۰,۰۰۰
۶۹,۸۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۳,۰۰۰,۰۰۰
۸۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۷۸,۱۰۰,۰۰۰
۷۸,۱۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۹۴,۵۰۰,۰۰۰
۹۴,۵۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۹۱,۶۰۰,۰۰۰
۹۱,۶۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۰۲,۵۰۰,۰۰۰
۱۰۳,۳۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۹۱,۵۰۰,۰۰۰
۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۱۱۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۲,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوق‌دار
۱۱۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۲,۳۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۹۰,۶۰۰,۰۰۰
۹۱,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۲۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۶,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
دنا پلاس تیپ 1
۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۷۸,۵۰۰,۰۰۰
۱۷۸,۵۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 207 دنده‌ای
۱۳۶,۳۰۰,۰۰۰
۱۳۶,۸۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۵۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۹,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 2008
۳۶۸,۰۰۰,۰۰۰
۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۹۹۴,۰۰۰ 

 

قیمت محصولات کرمان موتور امروز سه‌شنبه ۲۶ آذر ۹۸

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied