شمانیوز
شما نیوز

محمد فطانت فرد مدیرعامل بانک آینده شد + سوابق

هیات مدیره جدید بانک آینده محمد فطانت ‏فرد را جایگزین رسول اف در پست مدیر عاملی بانک آینده کردند.

محمد فطانت فرد مدیرعامل بانک آینده شد + سوابق

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از جهان نیوز: با توجه به پایان دوره اعضای هیأت مدیره، مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک آینده هفته گذشته برگزار و صاحبان سهام از میان نفرات مورد تایید بانک مرکزی ایران، محمد فطانت ‌فرد، علی سعیدی، علی ‌اکبرعابدینی، حسین مجاهدی و شعبان مرادی یگان‌ محله را به‌عنوان اعضای اصلی و سعید قهرمان‌پور را به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب کردند.

پس از انتخاب هیات مدیره جدید، جلال رسول اف با پست مدیر عاملی این بانک خداحافظی کرد و هیات مدیره بانک، محمد فطانت فرد را بعنوان مدیر عامل جدید انتخاب کردند.

 

سوابق:

محمد فطانت‌ دومین رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران بود که در ۲۵ آذر ۱۳۹۳ صاحب این سمت و جایگزین علی صالح‌آبادی شد و در ۵ مرداد ۱۳۹۵ استعفا کرد و جای خود را به شاپور محمدی داد. وی از دانش‌آموختگان رشته مدیریت مالی در دانشگاه امام صادق است که پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته معارف اسلامی و مدیریت مالی از این دانشگاه، در سال ۱۳۸۳ مدرک دکتری خود در رشته تحقیق در عملیات را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرد. از جمله سوابق وی، می‌توان به عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران و معاون اعتبارات این بانک، مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک پارسیان، عضو هیئت مدیره بیمه پارسیان و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، قائم مقام مالی و اقتصادی ایران خودرو و مدیرعامل ساپکو اشاره کرد. ضمن اینکه وی سابقه عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری متعدد ازجمله سرمایه‌گذاری سمند را نیز در کارنامه دارد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied