شمانیوز
شما نیوز

نشست بصیرتی حماسه ۹ دی در شرکت فولاد خوزستان برگزار شد

نشست بصیرتی حماسه ۹ دی با حضور کارکنان و بسیجیان شرکت فولاد خوزستان و با سخنرانی مسعود حمیدی نژاد کارشناس مسائل سیاسی استان خوزستان برگزار شد.

نشست بصیرتی حماسه ۹ دی در شرکت فولاد خوزستان برگزار شد
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، مسعود حمیدی نژاد کارشناس مسائل سیاسی درباره تحولات در زمان فتنه گفت: کشور هشت ماه مداوم دچار التهاب شده بود و همین امر دغدغه‌ها و نگرانی‌های مسئولان نظام را برانگیخت. عده ای در آن زمان نمی‌دانستند که برای رهایی از وضع موجود چه کار باید انجام دهند. در جریان حوادث سال ۸۸، غبار فتنه آن‌قدر شدید بود که حتی برخی از چهره‌های سرشناس و ظاهراً موجه نیز، راه را گم کردند و امر بر آنان مشتبه شد.
 
وی افزود: پس از فرمایش های مقام معظم رهبری در تریبون نماز جمعه، دل‌ها به تنگ آمد. از طرفی حرمت‌ شکنی روز تاسوعا و عاشورا از سوی فتنه‌گران، موردی نبود که بتوان به‌ سادگی از آن گذشت. زمانی که پرچم‌ های عزای امام حسین (ع) به آتش کشیده شد و عزاداران آن حضرت مورد اهانت قرار گرفتند، دیگر سکوت جایز نبود. پس از آن حرمت‌ شکنی، عده‌ای از دوستان ولایی اعلام کردند که حتماً باید حرکتی در اعلام برائت از فتنه‌گران انجام گیرد.
 
حمیدی نژاد گفت: قرآن فتنه را بالاتر از قتل می‌داند. فتنه با انسان زنده کاری می‌کند که زمین‌گیر شود و در عمل کاری از دستش بر نیاید.
 
وی افزود: اگر ما بخواهیم که کشور به سرمنزل مقصود برسد، نباید غفلت و سهل انگاری کنیم.
 
حمیدی نژاد درباره اصلی ترین بحث در زمان فتنه اظهار داشت: در آن روزها، بحث شخصی نبود و اینکه فلان نامزد انتخاباتی رای آورده و فلانی رای نیاورده است؛ بحث اصلی ما اسلام و انقلاب بود. آن زمان هزینه ی زیادی به کشور تحمیل شد و همان‌طور که فتنه‌گران در شعارهایشان به صراحت اعلام می‌کردند، اصل نظام و ولایت‌ فقیه را نشانه داشتند.
 
وی در ادامه بیان داشت: خاموش کردن آتش فتنه چیزی نبود که مسئولان دولتی با بخش‌نامه‌ ها بتوانند از پس آن برآیند، بنابراین، حرکت خودجوش مردم برای مدیریت صحیح این جریان ضروری به نظر می‌رسید. با کمک خداوند متعال، مردم بصیر ایران آتش فتنه را خاموش کردند و مردم خوزستان نیز با اقدام خودجوش خود اجازه ندادند که فتنه در این استان ادامه پیدا کند.
 

حمیدی نژاد در پایان سخنان خود تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی جامعه را اطاعت از مقام عظمای ولایت برشمرد.

6

7

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied