شمانیوز
شما نیوز

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی :

تحقق سه جانبه گرایی از مهمترین اهداف سازمان تامین اجتماعی است

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، تحقق سه جانبه گرایی را بزرگترین هدف این سازمان برشمرد و گفت: امیدواریم با حضور تشکل های کارگری در ارکان تصمیم گیری ، زمینه مشارکت حداکثری شرکای اجتماعی در این سازمان فراهم شود.

تحقق سه جانبه گرایی از مهمترین اهداف سازمان تامین اجتماعی است

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عادل دهدشتی در همایش منطقه ای روسا و مسئولان کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیران جنوب غرب کشور در شیراز افزود: سازمان تامین اجتماعی، ماهانه ٩ هزار و ٦٠٠ میلیارد تومان پرداختی در قالب هزینه‌های مختلف از جمله مستمری بازنشستگان، خدمات درمانی و سایر تعهدات دارد. درآمد و مصارف ماهانه سازمان تامین اجتماعی سربه‌سر شده و تلاش می کنیم تعهدات را به موقع پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه بدهی سازمان تامین اجتماعی از ابتدای سال به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از13 هزار میلیارد تومان به ۶۶ هزار میلیارد تومان رسیده است، اظهار داشت :تا ماه های آینده این میزان بدهی به صفر خواهد رسید و دراین راستا به اهداف خود در اعتبار بخشی دفترچه های درمانی خواهیم رسید.

دهدشتی افزود : علیرغم وجود شرایط حاکم بر اقتصاد ، ازپیگیری حقوق حقه جامعه کارگری، بازنشسته و مستمری‌بگیران کوتاه نخواهیم آمد .

به گفته وی گفتمان سازی مفاهیم تامین اجتماعی، تعامل و ارتباط حداکثری با شرکای اجتماعی و همچنین تکریم ارباب رجوع از راهبردهای اصلی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی است .

وی خاطرنشان کرد :موضوع صدور کارت شناسایی بازنشستگان تا پایان سال جاری در دستور کار است و استان فارس نیز به عنوان استان پایلوت در این زمینه پیشرو خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied