شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پی شهادت سردار سلیمانی

 پیام مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پی شهادت سردار سلیمانی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پی شهادت مجاهد نستوه، سردار سپهبد، شهید "حاج قاسم سلیمانی" پیامی بدین مضمون صادر کرد:

 

   انا لله و انا الیه راجعون

"ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون"

عروج ملکوتی و عارفانه سردار دلها، و اسوه راستگویی و درستکاری، سپهبد شهید " حاج قاسم سلیمانی" اندوهی بزرگ به وسعت جغرافیای آزادی خواهی، حق طلبی و ظلم ستیزی در سراسر جهان برپا کرد.

مجاهدتهای خالصانه و رشادتهای بی بدیل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از ابتدای پیروزی نهضت انقلاب اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی کشور، حرم آل الله و حمایت از ملتهای حق طلب و آزادی خواه جهان اسلام بر کسی پوشیده نیست و بی شک نام و آوازه رشادتهای این مجاهد نستوه تا ابد بر تارک تاریخ پر افتخار این مرز و بوم خواهد درخشید.

این خداباور اندیشمند و اخلاق مدار، دینداری همراه با عمل و اندیشه را به واقعیت تبدیل کرد و خود الگوی عملی چنین باوری شد، جهادگر مهربان، فرمانده شجاع در میدان و یک انسان به معنای واقعی ...

آری تنها ردای شهادت زیبنده عروج این دلاور مرد سپاه اسلام بود هم او که تمامی عمر با برکت و پر افتخار خود را با تأسی از قیام خونبار عاشورا وقف آرمانهای بزرگ انقلاب، کشور و ملتهای مظلوم و ستمدیده منطقه نمود و در مسلخ عشق، سترگ و استوار در راه عزت، شرف و آزادگی، آسمانی و جاودان گردید و با صبوری در کنار اندیشه ورزی از کیان اسلام در قبال اسلام نماهای متعصب و متحجر محافظت نمود و توطئه های عظیمی را خنثی کرد.

دنیای استکبار به سرکردگی دولت جنایتکار امریکا گمان می کنند که با تهدید و ترور خواهند توانست در مسیر مردم شریف ایران و ملتهای آزاده و حق طلب منطقه رخنه ایجاد کنند اما نمی دانند خون پاک و مطهر این شهید عزیز تا همیشه در رگهای همرزمان، همراهان و دوستداران آن عزیز سفر کرده جاریست و راه روشن او با صلابت ادامه خواهد یافت همانطور که راه شهدای عاشورا با صبوری و اندیشه ورزی پیروان آن به سیادت حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) قرن هاست که تداوم دارد، پس همه بدانیم که حرکت ادامه دارد ...

اینجانب به نمایندگی از خانواده بانک مهر اقتصاد، این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده معزّز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای روح بلند ایشان علو درجات مسئلت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied